Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Már egy hete, hogy lefuttattam ezt a szoftvert magamon és csak pozitívan tudok nyilatkozni róla. Na jó, nem nyomtam hardcore-ban beöntéssel, csak szoftban nélküle, de így is több volt, mint amire képesnek tartottam magam. Az eljárásnak nincs túl sok szabálya, ugyanis enni egyáltalán nem lehet, csak inni. Abból sem mindegy, hogy mit. Csakis friss gyümölcs és zöldségleveket, teát és kávét üresen, vizet töménytelen mennyiségben és keserű sót módjával az általam már korábban is eszközölt módon.

A kezdés előtti napon felejtsük el a  diéták előtt gyakorta alkalmazott "még egy jót bezabálok" szabályt, mert az cseppet sem járul hozzá az előttünk álló napok könnyed elviseléséhez. Az eljárás 5-7 napig tart. Én kezdetben a minimálra lőttem be magam, de végül 6 napig nyomtam. Az első két nap nehéz, ezen nincs mit szépíteni, de a 3.nap megváltó volt, mert onnantól már nem éreztem szenvedésnek, sőt olyan energiák szabadultak fel bennem, amelyek létezéséről addig nem is tudtam. A keserű só ilyenkor kéne, hogy belépjen a képbe. Próbáljuk úgy intézni, hogy ezen a napon ne legyen házon kívüli elfoglaltságunk, már csak praktikus okokból sem. Tekintve, hogy méregtelenítünk előfordulhat fejfájás, de ez a kellő mennyiségű víz fogyasztásával kiküszöbölhető. Nagyon fontos, hogy a tisztítás végeztével fokozatosan, kicsi és könnyű adagokkal szoktassuk vissza a szervezetünket az étkezéshez, nehogy úgy járjunk, mint a lámák, akik azonnal magukra borítják a hűtőt!!! Célszerű akkor belevágni, amikor már valamilyen diétát egy ideje kitartóan követ az ember. Ja és az sem árt, ha van partner a balhéban, mert rendkívül motiváló lehet.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2010. április 19. hétfő.  |  5 komment |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr324263643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mariann 2010.04.20. 07:01:11

Szia! Mi az a minimális nap amit eredményesen lehet folytatni annak aki kezdő? Másik kérdésem pedig, -lehet, csak kissé értet"Lenke" vagyok,- hogy az 1 dl olívaolaj két citrom levével, az a teljes 1 liter keserűshow-s víz elfogyasztása után ajánlott ugye? (Kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét) Sajnos nem nagyon tudtam eddig keményebb diétára fogni magam, próbálkozom az esti evés és a nassolás elhagyásával. Egyelőre ennyi! De ha már koncepciósabb napjaim lesznek megpróbálkozom 1-2 gyümölcsöcsösvíznappal is. Azt hiszem a keserűsó még ijesztő egy kicsit, nekem az anyósomnak a mályvavirág teát kellett inni, az másnapra lövi át magát a szervezeten, no akkor kell az újságot a mellékhelyiségbe készíteni, de egy kicsit görcsölős érzés volt. Onnan tudom, hogy kipróbáltam. Puszi! No és hajrá! Meg magamnak is!

Ismeretlen_66594 2010.04.20. 08:44:08

főoldal, gabóka :) kedvet kaptunk, még az is lehet...

pszilvi · http://www.meggyesretes.hu 2010.04.20. 09:56:24

na, en is egesz kedvet kaptam. no nem a drasztikumhoz, mert szoptatok, igy azt nem lehet. de most megint elszantam magam, hogy este hat utan mar nem eszek aznap, es kerulom az edesseget. meg a szokasos: sok zoldseg, gyumolcs... tkp keszulunk etrendvaltasra, de majd csak ha nagyobb lesz a picike, egyelore meg ez nem a kiserletek ideje.

Ismeretlen_21153 2010.04.20. 11:50:35

Mariann, én sem vagyok "haladó" és nem tudok nyilatkozni arról, h min. mennyit kéne végigcsinálni a hatékonyság kedvéért. Gondolom nem véletlenül van így kitalálva, de ha kipróbálod tudni fogod, hogy mikor elég neked. Én pl nem akartam abbahagyni a 6. napon, de a családi béke érdekében, még az uram hazaérkezése előtt leálltam :) assam, csak nem? pszilvi, szerintem a szoptatós anyukák egyébként sem foghatnának ilyesmibe, csakis lightos módszerekkel próbálkozhatnak. Később talán igen, de nem most.

balga 2010.04.22. 12:53:34

Colonix:) már két hete cool:) parfois je pense que pisser, mais non.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása