Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) korház (2) kórház (1) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Talán tökéletesen elmebeteg és hamvában holt ötlet, de már egy ideje befészkelte magát az agyamba és nem hagy nyugodni, amíg ki nem bököm. Mert önző és hülye dolog lenne, ha nem próbálnám visszaforgatni valamibe azt az energiát, amit az itt kapott supportból és persze olykor a fikázásból nyerek. Fogyiblogot direkt nem csináltam, mert ez nem egy rajtam kívül álló esemény, amely külön platformot érdemelne, hanem az életemhez tartozik és úgy érzem itt a helye minden egyes, a kilókkal folytatott ütközet -még ha ez estemben fel is ér a lipcsei népek csatájával- leírásának. Szerencsére nem mindenkire növekedett rá egy kiskamasznyi súlyfelesleg, de vannak, akik a maguk 5-10, vagy olykor több kilójával is keményen küzdenek. Éppen ezért az jutott eszembe, hogy miért ne csinálhatnánk ebből a megoldásra váró problémából egy rendszeresített, kvázi szinkron blogot!? Nem lenne más dolgunk, mint hetente, vagy havonta egyszer leírni , ki-ki a saját blogján, hogy min próbált változtatni az adott héten/hónapban és bejött-e, szenvedett-e tőle, vagy az egész csak "piece of cake"? Elképzelésem sincs, hogy működne-e, de a kommentekből és az emailben kapott megkeresésekből arra a következtetésre jutottam, hogy valahol mindenki a tuti receptet keresi, amelyről nem állítom, hogy nem létezik, csak mindenkinek más és más. Persze ez nem zárja ki azt, hogy ne alkalmazhatnánk egymás jónak vélt ötleteit.  Elkezdem, aztán aki akarja beszáll, aki nem az nem. Nem ezt a hetet írom, mert most a zöldség és gyümölcsleveken kívül mindenről lemondtam, hanem mondjuk azt a pár dolgot, amitől nekem eddig működik.

1. Reggelente valami idétlen és pörgős zene szól a fülemen, amitől vidámabban és gyorsabban lépkedek.

2. A vizem mindig szem előtt van, hogy ne felejtsek el inni. (nálam ez igenis issue, mert simán ellennék 3 pohár folyadékkal egy nap, amiből minimum 2 kávé.

3. Az ebéd a napom egyetlen normális és egyben fő étkezése is.

4. Este 6 után próbálok nem enni, de ha "kríz" van akkor letolok egy joghurtot. Vagy kettőt.

5. Ha szemérmetlen módon belemarkoltam az esti sorozat-nézéshez Tökinek összeállított sós-vegyes ízelítőbe, akkor bármennyire jólesett, vezekelnem kell érte másnap.

6. Próbálom rendszeresíteni a mozgást és ezzel kapcsolatban nem a szenvedésre, hanem az utána érzett kellemes fáradtságra gondolni. (kezdetben felért egy "halálközelivel" és azért abban jó vagyok)

7. Az archívumból néha előkapok egy darabot és kitűzök egy realisztikusnak tűnő dátumot az újrapróbálásra. Ha combig akadálymentesen feljön, tovább megyek, ha nem, akkor térdből rúgom le a sarokba.

8. Nem ön-sajnálok és nem rinyálok az elvesztegetett idő miatt, mert bár segít ha időnként visszanézek, mégis előre kell haladni. Én toltam el, nekem kell helyrehozni. Most basszus. (ezt lejátszani volt a legnehezebb)

9. Fordulókon celebrálok. Nem kajával, hanem valami új itemmel. Olykor többel. Később még jó lehet sátorlapnak.

10. Minden áldott reggel ráállok arra a tetves mérlegre, mert bár több mint 5 hónapja csinálom, mégis kell a feedback.

+1 Ami nélkül a fentieket le sem mertem volna írni és az egész sokkal nehezebben menne: Feljövök ide és elolvasom a hozzászólásokat. Valamint gátlástalanul begyűjtöm az elismerő pillantásokat és mosolyokat.

Már csak egy kérdés van. "Are you in"?

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2010. április 14. szerda.  |  16 komment |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr924263647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Benenn 2010.04.14. 11:05:11

Gratulálok, egészen döbbenetes a kitartásod és az eredményed.

Ismeretlen_21153 2010.04.14. 11:25:45

Köszönöm. Talán ebben a stádiumban feladni, már halálos vétek lenne :)

Ismeretlen_74111 2010.04.14. 11:36:10

Gabóka, van nálam neked ajándék!

brekkancs · http://brekkancs.blog.hu/ 2010.04.14. 14:49:25

Megnevettettél, már jól ...izééé... folytatódik a napom. Nagyon-nagyon ügyes vagy és hát tényleg. Ki a fene csinálhatná meg az ember helyett más? (Pedig milyen jó volna, ha mondjuk értem se ennél... Én meg ennék érted, érted? :) ) Szóval gratulálok, szeretlek olvasni. :)

Ismeretlen_21153 2010.04.14. 15:07:01

Értem, és pont ilyesmi miatt gondoltam, hogy talán összeverődhetnénk és segíthetnénk egymásnak, még ha csak támogató kommentekkel is :)

SPG 2010.04.14. 15:09:13

ANNYIRA JÓ VAGY, KISCSILLAG!!!!!!! Jó lesz téged viszontlátni, már nagyon kíváncsi vagyok! De már a múltkor is tök jól néztél ki! Pusszantás

suzy 2010.04.14. 15:16:09

Gratula,gratula, gratula!!!!!!! Nekem a 90 napos jott be eddig leginkabb. Te lebojtot csinalsz vagy mi az elmult 5 honap koncepcioja, ha nem titok? Mi a cel, amit el szeretnel erni?

Ismeretlen_100994 2010.04.14. 21:07:57

Agyamra mentek. Ti, akik hazajöttök a dietetikustól, és lobogtatjátok a diétás üzenőtöket, amibe beírta a doki pirossal, hogy "Ügyes!" - ez az anyám, tegnap előtt. De ez csak azért van, mert 2 hónapja naponta mondogatom magamnak, hogy madárka, madárka, nem lesz ez így jó. Definitely frickin' in. :)

Ismeretlen_21153 2010.04.14. 22:43:41

I knew it! Már nem anyádat, hanem hogy ász vagy :)

Ismeretlen_21153 2010.04.14. 22:49:36

suzy a bézik szabályzatot fent olvashatod. Ha 5 hónapos léböjtöt nyomtam volna, akkor ezek az írások posztumusz jelennének meg :)

Mariann 2010.04.14. 23:37:17

Kedves Gabóca! És sorstársak, persze naná, hogy Of course, I'm! Persze egy szót sem tudok angolul, (az előbbit is a googleből fordítottam, hogy ti is jót röhögjetek, ha hülyeséget ír) én is jót röhögtem, amikor az "Are you in"-re azt írta, hogy "Te a", mikor én a szövegkörnyezetből úgy értettem, hogy "benne vagy/tok?/?" vagy csak vagy? Szóval jókat kuncogtam de ki ne hagyjátok ezeket, ez a sója és borsa az egésznek, majd megpróbálok felnőni hozzátok. Akkor most búcsúzom innen Mo-ról, az utoljára elfogyasztott pirított pillecukornak búcsút intek, és ránézek a 23.28-kor elfogyasztott második nesquik-es tejeskávém maradékára, akkor holnaptól nuku! Na jó nem leszek gonosz, nem írom le többet ebben a kommentben a nevüket. So a vízzel már barátságban vagyok, bár napközben inkább teázom, próbáltam úgy rászokni, hogy először a citromot és a cukrot, citromra és mézre váltottam, és most már nyomom üresen is. Kedvenceim a menta, meg a meggyes fekete. A mai kajám: reggeli: 1 fél pirítos, sajttal, napközben tea, kaukázusi kefír, spárgakrémleves (ez most a dúsabbik fajta) a la Mariann, majd sajnos hazafelé megkívántam a fokhagymás lángost 10 hibapontért, és most az elvileg nem evős időben a fentiekben már említett bűnök. Szóval akkor megpróbálom egy hétig kiűzni a vágyakat az életemből, és valami sportot kreálni, mert nem fog menni ez a fránya esti tanulás. Puszi! :)

Ismeretlen_21153 2010.04.14. 23:43:30

Mariann, azt gondolom, ha valamit megkívánsz érdemes enni belőle egy kicsit, különben nehezen enyhül a vágy. És üdv a klubban :)

Mariann 2010.04.14. 23:43:48

Most visszafordítottam az Of course, I'm-et és erre meg azt írja a google, hogy "Persze én vagyok", ami persze az angolul tudóknak lehet, hogy kisujjból kirázott, de nekem ehhez be kell szereznem egy haskötőt is a röhögéshez! A legjobb az volna, ha hangos fordítás lenne! Még mindig Mariann voltam!

Ismeretlen_21153 2010.04.14. 23:45:44

SPG virág és nádszál kisasszony. Átugorhatnátok elsején egy gulyásra, nugátba. Wolfi talán már kiheverte a téli emlékeket. :)

Ismeretlen_67331 2010.04.20. 10:55:02

Félig-meddig azért írtam, hátha valakinek kedve támad mozogni : http://mimoza.freeblog.hu/archives/2010/04/19/Edzesprogram/

Ismeretlen_21153 2010.04.20. 11:52:24

mimke ez tök jó. Így tavasszal úgyis több kedve van az embernek mozogni :) Hajrá!
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása