Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Tamcsi szerint kreatív blogger vagyok, köszi. Ez többek között azzal jár, hogy olyan dolgokat illenék megosztanom az olvasótáborral, amelyek esetleg az újdonság erejével hatnak, mert még nem rinyáltam rólik. Nehéz lesz, mert 5 év alatt már elég sok belső információt pötyögtem ide, volt hasonló 5 tételes vallomás is, de  megpróbálom. Egyben szakítok a hagyománnyal is és folytatom a láncot.

1. Bár többnyire nem esik nehezemre a kitárulkozás, kérésre tenni mégis furcsa.

2. Apám, aki mostanában tollba-mondja nekem a tengerész élményeit, életemnek egyetlen fontos mozzanatánál volt csak jelen a születésemet leszámítva, és az az esküvőm. Nem vetem, vagy vetettem a szemére soha, mert amikor végre velünk volt, akkor minden távol töltött pillanatért igyekezett kárpótolni.

3. Anyám csak nehezen és meglehetősen hosszú idő után volt hajlandó tudomásul venni, hogy Töki az én jobbik felem. Éppen ezért 21 évesen döntenem kellett, hogy meg tudjam őrizni a kapcsolatomat mindkettőjükkel, így Tökiékhez költöztem.

4. Azért kezdtem angolul tanulni, mert zavart, hogy nem értem a slágerek szövegeit. Az első angol nyelvkönyvem a nagy klasszikus Czobor-Horlai volt, amelyben olyan karakterek szerepelnek, mint Sandwich Fred, vagy Gentleman Henry.

5. Ötödikes koromban minden tárgyból közepes eredménnyel zártam az évet. Ez volt az én sajátos lázadásom. Később csak egy hasonló elhajlásom volt, de azzal majdnem bebuktam a matek érettségit.

6. Évekkel ezelőtt az egyik bloggerinával együtt jártuk a hetero és meleg szórakozóhelyeket, hogy fókuszcsoportokat rtoborozzunk egy amerikai egyetem HIV-AIDS prevenciós kutatásához.

7. Még midig őrzöm az első babámat Zulejkát, aki orosz származású és rózsaszín, szőrös kezeslábast visel, és akinek 2 éves koromig elfogyasztottam a gumi kezeit, nem kevés izgalmat okozva ezzel anyámnak.

És akkor most jön az elkerülhetetlen. Ismertetem a szabályokat és a kiszemeltek listáját, de hangsúlyozom nincs harag, ha valaki nem kíván élni a lehetőséggel. De el kell mondanom mi történt azokkal, akik szándékosan megszakították a láncot. x blogger nem élt a lehetőséggel és a kézhezvételtől számított 3 napon belül hirtelen benőtt a köröm a bal hüvelykujján, vagy z bloggerina nem publikálta időben a 7-es listát és rá két napra odaégette a reggeli pirítósát.  Ennek fényében akkor szólítanám a "nyerteseket" : Assam, Szemtelentyúk, Avie, Orsi, Belgaságok, Zsuzska, Chillout

Tehát a díj szabályai:


1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, akitől kaptam.
2. A logót ki kell tennem a blogba.
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
4. Írnom kell magamról 7 dolgot.
5. Tovább kell adnom 7 embernek.
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.

Na, most már nincs más dolgom, mit telenyomni a kommentboxokat.

.

 

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2010. március 31. szerda.  |  10 komment |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr824263618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_152288 2010.03.31. 18:57:37

A papád tengerészélményeire igen kíváncsi lennék ám. Van már "piszkozat"? És egyáltalán: miért és hogyan "mondja tollba" Neked? Ja: egy kicsit rég jártam erre. Nagyszerű, hogy kicserélted a címlapfotódat:)))

Ismeretlen_144549 2010.03.31. 21:04:20

jajaj, én most vettem kézhez a meghivót, most remélem nem szaladok ki az időből, mert csak hétvégén leszek otthon és fogok tudni irni. bár a bal hüvelykujjamon már a köröm jól megnőtt.... reméelem vasárnap méeg kéepes leszek vele tudni valahgy irni... (most is csak álnéven tudok irni ORsi vagyok inkognitóban )

Ismeretlen_21153 2010.03.31. 21:36:46

Nem tudok komolyabb időkorlátról. A fenti horror történetek azokkal történtek, akik élből elutasították a díj átvételét.:)

Ismeretlen_66594 2010.03.31. 21:41:33

ez itt legalább nagyon vicces volt, örülök! ha már feljött az emék, emlékszel az én romacsoportomra is, akiket nagynehezen benyomtam a kutatásba, majd férjekkel és apákkal hadakoztam, hogy engedjék a lányokat szűrésre, de soseengedték, bebuktam csúnyán? és hogy nem engedtek be minket a Bankba, mert nem voltunke elég szexisen öltözve, meg már kicsit öregecskék is voltunk? na, látod, egy újinfóval én is szolgáltam :) puszillak!

Ismeretlen_21153 2010.03.31. 21:43:43

georgo: sikerült rávennem, hogy írjuk le a sztorijait, amiből 34 év alatt született egy pár. Telefonos mély interjút :) készítek vele, kötelező jelleggel heti egy történet jár nekem, így van ideje felkészülni. Az első ilyen poszt már piszkozatban van, de valahogy elő kell vezetnem az új rovat indulását. kép:hogy a pszichedelikus, oranje drukkerszemüvegeshez képest mennyivel jobb a rasztasáris nem tudom, de érett már a csere:)

Ismeretlen_66594 2010.03.31. 21:46:53

rasztasári :o)

Ismeretlen_21153 2010.03.31. 21:48:00

Ú tényleg, a bank, pedig az maga lett volna a "fókuszcsoport" paradicsom, de tényleg nem mehettünk be, hiába könyörögtünk a beengedő fiúnak. És a péntek esti értekezletek bevetés előtt? Ki hova megy, kevés a lány, sok a fiú... Rég volt, így nem lehettünk öregek. :) cuppa

Ismeretlen_66594 2010.03.31. 21:51:02

nem voltunk, nem is vagyunk, és nem is leszünk, gondolom :o)

Ismeretlen_100994 2010.04.01. 07:53:10

Jajjajajjjaj! Ilyen még sosem történt velem, köszönöm, köszönöm! :)

Ismeretlen_69507 2010.04.01. 14:16:39

huhh, nem ecceru...
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása