Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

- Ezt most leopcióztam szerdáig.
- Ne már, a múlt héten még az etterbeekire adtál ajánlatot?
- Túúúdom "anyuci", de azt nem fogadták el, ezt meg közben találtam. Van saját kertje. Tegnapelőtt elmentem megint és kiálltam a kert közepére, becsuktam a szemem. Jobbról madárcsicsergés, viszont balról tompán ugyan, de a forgalom zaja.
- Nabazz, már látom, hogy a sztereó madárcsicsergés hiánya miatt fog bedőlni ez is. Mennyit néztél meg azóta, hogy leopcióztad?
- Csak egyet, woluwében, de az második emeleti és sokkal drágább, még garázs nélkül is.
- Mucika, lehetne, hogy nem avatsz be a lakásvásárlási prozséba addig, amíg nincs végre egy kulcs a kezedben. Ne feledd, hogy a kocsi vásárlást is végig asszisztáltam és a retro fiattól kezdve az opelen át az alfáig minden volt már terítéken, talán csak ponyvás "kisteherató" nem. Én szeretlek, de elképesztő, hogy mennyire ... nem is tudom; pinailleure  vagy. Semmi sem jó. Megmondom én mi kell neked! Egy chateau a város közepén egy bazi nagy buborékban, amiben magától generálódik felváltva a madárcsicsergés és az óceánzúgás.
- Jajj, ennyire azért nem vagyok nehéz eset. Van most egyébként 610 ért egy négy lakásos maison de metre itt a Schumanhoz közel. Ja, egyébként csak tegnap vettem észre, hogy a hálószoba mögötti kis kert végében áll egy villanypózna és pont bevilágít.
- Ezt nem hiszem el bazzeg, nézd a pozitív oldalát, kevesebb lesz a villanyszámlád, futja majd bal oldali kalitkára, tele egzotikus, non-stop csicsergő madarakkal. De tudod mit? Hagyjál békén, mennyünk inkább kávézni és beszéljük meg végre, hogy kiket akarsz meghívni a berchem szent nugátban tartandó szülinapi bulidra, meg azt is, hogy mi legyen a mönü:).

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2010. március 25. csütörtök.  |  5 komment |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr514263607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mefi · http://mefi.com 2010.03.26. 14:16:06

a jo munkahoz ido kell :-) turelem rozsat terem ;-) aki keres, talal LOL esetleg megicsak jobb ma egy tuzok, mint holnap egy vereb?? donteni pedig tudni kell....

Helga 2010.03.27. 21:47:10

A férjem üdvözletét küldi. Nem hitte, hogy "ilyenből" több is van :-))))

Ismeretlen_21153 2010.03.27. 22:41:45

Klubot nekik:)
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása