Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) korház (2) kórház (1) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

A családi béke fenntartása igen fontos számomra, így  ha nem százezres nagyságrendű beruházásról van szó, akkor viszonylag könnyen el  lehet velem hitetni  egy-egy új hi-fi kellék beszerzésének fontosságát.  A banándugók megvásárlása is pontosan ebbe a kategóriába tartozik, így amikor kiderült, hogy otthonlétem alatt szert tehetek néhányra, nem ellenkeztem hifistával. Ő előre egyeztetett a dugóssal, hogy keresni fogom, én pedig a fontossági lista elejére tettem a feladatot. Egy hét borzasztóan rövid ahhoz, hogy mindenkivel találkozzon az ember, de gondolnom kellett arra is, hogy mi történik, ha dugótlanul térek haza. Éppen ezért a hét közepére beszéltem meg találkozót a dealer-rel, a mindkettőnkhöz közel eső Gellért-téri díszkúthoz. 10 perccel korábban érkeztem a megbeszéltnél, hogy legyen némi helyzeti előnyöm, de aznap este csak az én megzavarásomra csúcsforgalom volt a kútnál. Személyleírásunk nem volt egymásról, így aztán meglehetősen nehéz dolgom volt. Úgyhogy ezúton is szeretnék elnézést kérni az 5 megszólított fiatalembertől, amiért banándugókat kerestem rajtuk, és kérdőn néztem amikor azt állították nem tudnak ilyesmiről. 20 perc után távoztam a helyszínről dugók nélkül, teljesen megsemmisülve. Majd 2 órával később ismét ott álltam és a magát folyamatosan exkuzáló pasinak próbáltam elmagyarázni, hogy nem, a dugókat nem fogadhatom el ingyen, max féláron.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2010. március 8. hétfő.  |  Szólj hozzá! |   | 

Címkék: szívás banándugó

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr1004263562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása