Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

WTF

Van ez a népszerű közösségi "kinek van több ismerőse oldal", ahol szokás bejelölni mindenkit, akivel egy óvodába, iskolába, vagy netán sakkszakkörbe jártál, még akkor is, ha soha egy szót nem váltottatok, vagy épp a minap nézett keresztül rajtad egy szülinapi buliban. Ha nem igazolod vissza, akkor te vagy a paraszt, úgyhogy a békesség kedvéért rákattintasz az "ismerem" gombra és reménykedsz, hogy nem talál meg vért, vagy kopogtató cédulát gyűjtő körlevelekkel. Akitől az alábbi levelet kaptam egy évvel fölöttem járt, a sarki toronyházban lakott, volt két dalmatája és rendszeresen magában beszélt. Ennyi információval bírok vele kapcsolatban, de ő most írt nekem.

téma: Bocsánat a zavarásért

Szia

Amennyiben a Jobbiknak szeretnéd adni kopogtatócéduládat,
akkor a honlapjukon megnézheted, hogy a lakóhelyeden ezt
hol teheted meg:
elvből törölve a szerk.
Mindegy hogy hol laksz, nem számít !

üdv d.

válaszom:

Kedves D,

Egy pillanatig sem zavartál, sőt! Igazán meglepett, hogy ilyen kedvesen érdeklődsz a hogylétem felől. Olyan sok minden történt velem azóta, hogy 16 éve utoljára köszöntünk egymásnak a zebrán, hogy inkább bele sem kezdek a történetbe. Remélem nem haragszol meg, ha a jobbikos kopogás lehetőségével nem élek, viszont hálátlannak sem szeretnék tűnni, így figyelmességedért cserébe én is küldök pár linket, ami esetleg segíthet ama tény elfogadásában, hogy nem minden ismerősöd akar a jobbikra szavazni.


http://www.atlaszsport.hu/drupal/
http://www.otkenyer.hu/
http://www.labrisz.hu/
http://www.crownheights.info/

üdv: Gabi

Tulajdonképpen tényleg hálásnak kéne lennem, mert ha nincs az ő levele, akkor talán sosem töröltem volna, azokat, akikkel évek óta semminemű kapcsolatom sincs. Na jó, az időközben kétgyermekes családapává érett, általános iskolai szerelmem az tabu. Őt ér a listán hagyni.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2010. február 10. szerda.  |  10 komment |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr494263524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_63579 2010.02.10. 07:12:09

nagy arc vagy te lány, ezt éreztem, amikor néhány hete idetévedtem aztán meg jól itt is maradtam:) már csak azt sajnálom, hogy a magában beszélő nemismerősöd a nevemet bitorolja:)

Ismeretlen_21153 2010.02.10. 10:39:17

Nem akartam, hogy sérüljenek a személyiségi jogai, pedig... Téged meg isten hozott , akarom mondani welcome to my asylum és örülök, hogy itt is maradtál:)

Ismeretlen_21153 2010.02.12. 19:52:22

attól függ kinek akarod a kopogtató cédulámat:)

[Bee] 2010.02.12. 23:45:29

na most mi van? jössz? vagy már vagy?

Ismeretlen_21153 2010.02.13. 01:22:34

becsomagoltam. Ha hazamegyek, otthon leszek:) emailt nem kaptál? A holnapot áttettük péntekre.

[Bee] 2010.02.13. 09:41:01

de... válaszoltam is rá. csak gondoltam már felszálltál x)

Ismeretlen_21153 2010.02.13. 10:20:46

Esik az a kurva hó megint

Fűszeres Eszter · http://www.fuszereslelek.hu 2010.02.22. 18:27:26

:-D Úgy szeretnék egyszer egy ilyen választ küldeni én is, de nyuszi vagyok, és inkább az egyszerűbb módját választom, nem válaszolok.

Ismeretlen_21153 2010.02.23. 16:53:33

Én is csak most vállaltam be először, de olyan nagyon jólesett, hogy hasonló helyzetben sosem fogok többé habozni:) egyébként meglepően jól reagálta le a lány. Azt írta "értem, értem"
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása