Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Percre pontosan öt éve kezdődött, bénán, egy értékelhetetlen bejegyzéssel.  Nem vagyok kitörni vágyó író, sem elsőosztályú suna, vagy gasztro-blogger. Ma is éppen annyira jelentéktelen vagyok, mint amikor elkezdtem. Az öt év alatt talán 3-4 alkalommal kerültem ki a főoldalra és akkor is olyan bejegyzésekkel, amelyek vagy az elmúlásról, vagy extrém hangszerekről szóltak. Nem baj, a tény, hogy már a barátaim is csak elvétve olvasnak azt igazolja, hogy rendeltetés szerűen használom a naplót , mert szinte csakis olyan bejegyzések születnek, amelyek mások számára érthetetlenek, vagy értékelhetetlenek. Így viszont nincsenek elvárások, nem kell hozni a szintet. Olyan nekem ez a blog, mint egy jókora méretű vesetál, amit a kórházban adnak, ha hánynod kell. Beleokádom azt, aminek ki kell jönnie, -mert bent maradva felemésztene- és tovább lépek. Ki akartam én szállni és tudom, hogy az olvasók is reménykedtek,- egyébként miért pont a műtőasztalon vívott haláltusámról szóló poszt lenne a legolvasottabb- de végül nem tettem. Talán majd egyszer rákattintok a harakiri opcióra  (stílusos lenne most megtenni) és akkor véget ér az agymenés, de addig maradok tisztelettel:

NaomiHenger

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2009. december 14. hétfő.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr804263445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása