Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Még sötét van odakint. A 913-as szobából a kilátás ugyan olyan pazar, mint tegnap este. Tegnap szomorú volt az alkonyat, de ma a reggeli sötétségben ott a remény. A remény, hogy az előttünk álló nap jobb lesz, talán hoz valami újat és ettől megváltozik minden.

4 éve az ixelles-i lakásban kezdődött. Éjjelente először csak elbóbiskoltam a vécén, aztán éjszakánként elkezdtem felülni, de persze erről mit sem tudtam. Amikor Töki reggelente mesélte csak nevettem, hogy az lehetetlen. Minden jel arra mutatott, hogy alvási apnea-m van, de nem akartam róla tudomást venni. Aztán márciusban, amikor egy rutinműtét során kis híján odavesztem, kénytelen voltam elfogadni azt, amiről addig tudomást sem vettem. Apneam van. Jött a teszt, a c-pap megrendelése és kipróbálása. Nem ment. És, hogy őszinte legyek, még mindig nem érdekelt. Nem volt bennem semmiféle betegségtudat, de szenvedni akartam és sajnáltatni magam, miközben nem teszek ellen semmit. Azt gondoltam megérdemlem a sorsomat, ezzel kell együtt élnem. Aztán, mint ahogy már számos alkalommal, haragba kerültem önmagammal. Nem lehet, hogy itt legyen vége. Hogy, minden, ami azelőtt olyan fontos volt, a tervek, a cél, hogy anya lehessek semmivé legyen. Felálltam, leporoltam magam és megpróbáltam újra. Belefogtam. Nehéz volt.  Nehéz volt elengedni a késő esti vacsorákat, a semmittevést, az önsajnálatot.


Tegnap ismét vizsgálat volt. Még most is tele a hajam a ragasztóval, amit az elektródák rögzítéséhez használnak. Az arcomon és a nyakamon jól nyomon követhető, hogy hova volt téve a mikrofon. Az ujjam, amire a szívmonitor volt csíptetve, még mindig zsibbadt. De nem érdekel, mert amikor reggel megkérdeztem a  mosolygós tekintetű asszisztenst, hogy "mennyi",azt válaszolta, hogy nem látott apneat a monitoron. Nagyon horkoltam, de nem volt légzés kimaradásom.

Zsabóka vagyok, 34 éves és papírokkal tudom igazolni, hogy gyógyulok!!!

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2009. november 8. vasárnap.  |  11 komment |   | 

Címkék: korház apnea

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr804263412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_74111 2009.11.08. 10:30:14

Helyes, helyes! Annyira boldog voltam, amikor reggel felhívtál! Most mondtam el a családnak a nagy hírt, mindenki nagyon örült! Csak tartsál ki, majd szokás lesz ez, nem lesz baj! Nem is kell az a vacsi! És hamarosan meg lesz a többi kívánságod is! Én biztos vagyok benne!

mefi 2009.11.08. 11:06:32

wow!! nagyon jo hir!!! csak igy tovabb, innentol nincs megallas!!

[Bee] 2009.11.08. 17:49:33

hajráf! bár nem mondom, hogy 100%-ban tudom mi történik, de ha alakul, mint púpos gyerek a prés alatt, akkor csak így tovább!

Ismeretlen_66594 2009.11.08. 19:30:01

"elengedni az önsajnálatot" - ennek úgydeúgy örülök, és büszke vagyok rád, ez az igazi nagy mutatvány! Gyerünk tovább! és most meddig vagy a 913ban, néznek még pár éjszakát?

Ismeretlen_54425 2009.11.09. 09:56:44

szuper hírek, drukkolunk!

Ismeretlen_21153 2009.11.09. 12:00:55

Annyira helyesek vagytok, mindenkinek köszönöm. Bee, az sms-ed pot a legjobbkor jött tegnap este. Ha kicsit több drótot tettek volna rám akkor még wifi kapcsolatot is találok. De vége, ma reggel szabadon engedtek, mert a 2. éjjel sem produkáltam apneat. És mostmár csak ahhoz kell a lelki támogatás, hogy vissza fogyjak a rugdalózómba.

A kiraly · http://ww.nepsportblog.hu 2009.11.09. 14:24:16

szoritok, mint az S-es ovszer!

Kitty 2009.11.09. 20:01:07

Szia! Ha minden jól megy hamarosan utazom Brüsszelbe egy koncert erejéig. Közvetlen járat csak Brüsszelbe megy pedig Antwerpenben lenne a koncert. Tudnál nekem segíteni, hogy miként és hogy tudnánk eljutni Antwerpenbe? :) Köszönöm előre is!

Ismeretlen_66594 2009.11.09. 20:38:29

ezen a rugdalózon nagyon kell röhögnöm! másodszor sem, szuper!

Ismeretlen_21153 2009.11.09. 21:00:01

Kitty : szerintem akár charleroiba, akár zaventembe érkezel, a leggyorsabb és talán a legegyszerűbb is a vonat : http://www.b-rail.be/main/index.html. Szívesen.

Ismeretlen_21153 2009.11.09. 21:03:00

Assam, nem volna illendő, ha sajátomnak vallanám a rugdalózós poént. Kis Juditkával volt egy közös ismerősünk, aki jó nőből (nem szépségre gondolok) pálcává fitnyiszezte magát. Abból az időből való ez is és a "kifogott rajta a kaja, mint Sipin a fél pilótakeksz". Szóval virágoskert érdeme.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása