Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Egy önző, utálatos, magánakvaló dög vagyok -e akkor, ha nem tudok felhőtlenül örülni mások sikerének? Különösen akkor, ha eközben a saját sikertelenségemmel kell szembesülnöm.  Vagy mind ilyenek vagyunk, csak hazudunk a világnak? Esetemben a mások olyanok, akikenek csak akkor jutok eszébe, ha van mivel eldicsekedniük. "Sikerült a vizsga, Igen. Ja, nemcsak nekem, neki is meg neki is, ja és majd elfelejtettem, még neki is".  Hosszan ecseteli, mert ez ettől jó. Minél fájdalmasabb nekem, annál kellemesebb neki. Tudatni akarja velem, hogy az egész rohadt világegyetemben én vagyok az egyetlen, aki bebuktam, de ő együttérez.

Nekem nem sikerült. Nem azért, mert nem vettem elég komolyan, hanem  mert meg sem próbáltam. Nem, mert azon a napon fontosabb dolgom volt, mint egy teszt megírása.  Egy műtőasztalon feküdtem és meg akartam halni. Miközben a mellkasomon egy orvos ugrált veszettül, addig nekik sikerült. Ja, ha úgy nézem, akkor kvázi nekem is, hiszen itt vagyok, túléltem. Megmaradtam és megpróbálhatom majd 2, 3,  vagy négy év múlva. Köszi élet, hogy olyan kibaszottul igazságos vagy, hogy nem vettél még el mindent tőlem és kérlek állíts komolyabb és nagyobb akadályokat elém, mert ezekkel a pöcsnyiekkel már túlságosan jól boldogulok. Tesztelj még, hátha egyszer beledöglöm.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2009. október 19. hétfő.  |  7 komment |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr674263388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A kiraly 2009.10.19. 16:57:31

Gabo, az csak egy vizsga, te vagy a gyoztes!

Ismeretlen_21153 2009.10.20. 01:44:09

Tudod Tirpi igazából az bosszant, hogy simán lenyomtam volna, meglett volna, ha adnak egy esélyt,ha van lehetőség egy másik napon megírni azt a kúrva tesztet. De hiába hívtam őket már egy hónappal előtte, a műtét nem volt elég ok arra, hogy adjanak egy új időpontot. Én meg beszoptam.

Nitta 2009.10.20. 22:38:59

a belso vizsga? anita

Ismeretlen_21153 2009.10.21. 02:01:19

aham

Ismeretlen_74111 2009.10.21. 09:30:05

Naaa ne már! Én kitaláltam egy jót, majd elmondom! Tök jó lesz, majd meglátod!

Nitta 2009.10.21. 16:35:43

a parom az irasbelin esett ki nevetseges ertekeles alapjan, szegeny azota sem tudja megemeszteni. Talan majd jovore az uj rendszer...

[Bee] 2009.10.24. 18:20:49

bakker, hirtelen azt hittem, megint volt egy halálközeli élményed... asszem amúgy ezzel nem vagy egyedül (mármint az érzéssel, amit az első felében taglaltál). sőt, hogy úgy mondjam, teljesen normális dolog ^^ vagy én is egy önző dög vagyok xD vannak az úgymond "szerencsés" emberek, akiknek elsőre sikerül minden, és négyes sebességben tolják végig az életet. és vannak azok, akik "kevésbé szerencsések", és lassabban haladnak. bazze, egyszer csak odaérsz, ahova szeretnél. vígasztaljon (? na nem feltétlen) az a tudat, hogy nekik meg másban sz@r biztos az élet...
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása