Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Kádár János közvetlenül Medveczky Ilona balján ült és mindketten árgus szemekkel követték, amint a színpadra tipegek rózsaszín tüllruhában. Mivel van némi önkritikám, azonnal mentegetőzni kezdtem a súlyom miatt és amikor azt mondtam 20 kg-t szándékozom leadni a tanév megkezdéséig, akkor Ilona, arcán kaján mosollyal annyit mondott:"Talán 320-at". Ekkor az arcom vörösbe váltott és csak annyit válaszoltam: 'Anyád"-és felébredtem.

Azt gondolom, hogy a Krúdy-féle álmoskönyvet hiába lapozgatnám magyarázatot kutatva. Elképzelésem sincs, hogy miért generálódott nekem ilyen álom, hiszen este csak egy joghurtot ettem.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2009. június 9. kedd.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr124263308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása