Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) korház (2) kórház (1) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Megmondom őszintén, hogy azt gondoltam az előző két bejegyzés generál majd pár commentet, legalább a törzsvendégek részéről, de tévedtem. Hirtelen meggazdagodásunk lehetősége, illetve az egypercesem senkiben sem ébresztett olyan gondolatokat, amit megosztásra érdemesnek talált. Nem baj, kedvem töretlen! Olyannyira, hogy őszi karbantartásba fogtam és tegnap este beiktattam egy beauty sessiont.  Na nem a helyi szolgáltatásokat vettem igénybe, mert a fodrászos emlékem annyira élénken él bennem (annak ellenére, hogy már több mint egy éve volt) hogy nem mertem még csak a közelébe sem menni az üzletnek, bármennyire akciós is most egy cut and blow. Szóval tegnap este nekiestem a hajamnak. Ritkítottam, téptem, igazgattam és végül olyan lett, amilyet akartam. Minden alkalommal könyörögnöm kellett a fodrásznak, hogy ne vágjon frufrut, mert rühellem, de mégis néha úgy végeztem mint egy friss agyműtött. 

Második fázisban a szemöldök issue került terítékre. Ide már gyanta kellett volna, ugyanis csipesszel kellemetlen és rendkívül szöszölős meló. Innentől csak erős idegzetűek olvassák, mert ha eddig nem lett volna egyértelmű, hogy nem vagyok százas, akkor ezzel a sztorival minden kétséget eloszlatok. Nos a tépkedés közben bevillant, hogy van nekem még veet krémem és az bizony szőrtelenítő. Mivel a szemöldök is egyfajta szőr, arra gondoltam találkoztatom a kettőt és egy fülpiszkáló segítségével, ügyelve a vonalra, felvittem a krémet. Kezem egy pillanatra sem remeghetett be, mert  fenn állt a veszély, hogy egy rossz mozdulat és máris úgy fogok kinézni mint Collina játékvezető.  3 perc múlva ott álltam egy tökéletes bal szemöldökkel. Azért csak a ballal, mert kisérleti jelleggel egyenként kívántam megcsinálni, arra az estere, ha valami mégsem az elvárásaim szerint alakulna. Újabb 3 perc és elkészült a tökéletes szemöldök párja. Elégedetten nyugtáztam, hogy kihoztam magamból a maximumot, majd elhelyeztem az uborkákat a szememen.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2008. szeptember 11. csütörtök.  |  8 komment |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr694263175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_4550 2008.09.11. 12:21:04

A cím zseniális! Szeritem azért nem érkeztek kommentek az előzőhöz, mert mindenkinek elállt a szava a nagy szerencsétek láttán.

SPG 2008.09.11. 16:28:51

Bolond..... Nehogy a szemedbe menjen! Az előzőhöz szerintem azért nem volt bejegyzés, mert mindeki lesápadt az irigységtől, és lebénult kezeivel képtelen volt már a gépelésre... Bezzeg a video message-hez mennyit üzentünk - arról nem tetszik panaszkodni???

NH 2008.09.11. 16:42:52

Kiscsillagok, bár más, elmés bejegyzéseimnél is akkora lenne a lelkesedés, mint a híradósnál. Holnap lesz I évf.2.szám.

Ismeretlen_81913 2008.09.12. 10:46:16

Te vagy a hősöm! Én továbbra is fodrászra és kozmetikusra szorulok... :o)

mefi 2008.09.13. 00:11:33

Sokadjara megemelem a kalapom!! Aki ismeri Collinat, es meg tesz is erte, hogy majdnem leutanozza, aze minden tiszteletem!! Legkozelebb a veet helyett kiprobalhatsz valami innovativabb produktumot, de a fulpiszkalos eljarast addig meg szabadalmaztasd!!

NH 2008.09.13. 00:33:10

Mefi, tartok tőle, hogy nem lenne túl népszerű a veet ilyen jellegű promótálása. Amennyiben sikerül gyantát fakasztanom a kerti fákból, akkor azt azonnal felfőzöm és letsztelem valamely kevésbé látható és ugyanakkor nem túl érzékeny felületemen...

Dettus 2008.09.13. 16:04:06

Ma Apu szerintem 100. éves általános iskolai osztálytalálkozóra ment, ilyenkor mint már sok éve én vagyok a borbély :) Fésű és nullás gép segítségével vágom a szemöldökét,mert egyébként a homlokáig érne, na ezt ki ne próbáld ! :)

PF 2008.09.18. 14:34:52

Ki az a Collina es hogy jon ide??? Tegyel szepen felefele kepet a produktumrol!!! A zacskot most mellozheted!
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása