Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Néha hajlamos vagyok nőként, hímsoviniszta férfi aggyal gondolkodni , de erre egy cseppet sem vagyok büszke. Így lehetséges, hogy a "nőegylet" hallatán első körben recepteket és kötésmintákat csereberélő, nagymamakorú hölgyek, vasárnaponkéti teadélutánjaira asszociáltam, tévesen. Mondom tévesen!!! Mindaddig amíg a kezembe nem került egy newsletter, amelyben aktuális tevékenységeikről számolnak be. Vietnámi kis falu orvosi rendelőjének felújítása, 2 millió forintnyi adomány a rákos gyerkek javára, karácsonyi jótékonysági piac, játékadomány vidéki óvodáknak, stb. Bevallom kicsit elszégyeltem magam és amikor újra mód nyílt rá, magam is jeleztem csatlakozási szándékomat. Befizettem a tagdíjat és vártam, hogy a "nők" akik időt és energiát nem sajnálva próbálják jobbá tenni a világot, felvegyenek soraikba. Csütörtökön aztán nagy boríték várt az előszobában. Igen, örömmel üdvözöltek köreikben és mellékeltek egy aktuális évkönyvet, valamint egy hírlevelet. A magyar tagozat vezetője személyesen hívott fel, hogy elmondja mennyire örül, hogy van "utánpótlás". Már alig várom, hogy a következő Femmes d' Europe eseményen én is kivehessem a részem a "munkából".

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2008. június 15. vasárnap.  |  2 komment |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr624263108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_81913 2008.06.15. 15:40:49

Ez annyira jó! Irigyellek! :o) Majd mesélj, ha épp megváltod a világot!!

PF 2008.06.16. 16:44:37

PE, azert mindig legyen nalad egy-egy jo kis tuti recept vagy kotesminta is... just in case...
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása