Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Ez mostmár a negyedik nekirugaszkodásom, hogy bejegyzést írjak. Be akartam számolni a mai év és teljesítmény értékelő beszélgetésről a főnökömmel. Áradozni akartam arról, hogy milyen jó dolog is az, ha végre megbecsülik és értékelik az ember lányát. Szót ejtettem volna arról, hogy hétfőtől nem leszek magányos farkas, ugyanis cellatársat és egyben segítséget is kapok. El akartam mesélni, hogy mennyire fáradt vagyok, hogy mennyire vágyom arra, hogy 8 hónap után újra megöleljem azokat, akiket szeretek, de sajnos nincsenek a közelemben. Az sem maradt volna ki a bejegyzésből, hogy anyám megint sírt a telefonban , én meg miután letettük. Hogy jó is ez, meg nem is. Hogy tényleg megkeményedtem, mint a "krupp acél". Hogy végül az élet mégis elvágta azt az acélsodronynak vélt köldökzsinórt. Hogy nem szaladhatok senkihez, ha bajom van és fáj és nem Tökit akarom terhelni vele. Hogy vagyok is, meg nem is. Ezt és még sok mást el akartam mondani, de helyette visszavágok abból a képzeletbeli centiből. Megint egy nappal kevesebb. Megint egy nappal közelebb "hozzátok".

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2008. február 14. csütörtök.  |  2 komment |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr714263074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_81939 2008.05.24. 21:37:37

Most olvastam bele eloszor a blogodba. De most gyorsan el is piotyeredtem ezen egy kicsit. Nehez messze lenni otthontol. Es mennyire utalom a "kemeny csaj"-ozast. De a koldokzsinort el kell vagni. Neha drasztikus eszkozokkel :)

Ismeretlen_21153 2008.05.28. 01:57:36

Látom hasonló cipőben jársz:)
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása