Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Nem szeretnék adósa maradni senkinek, különösen nem Phixának. Éppen ezért nem szakajtom meg a könyvtáros láncot, hanem ismét bevállalom középszerűségem és vallok őszintén.

Melyik könyvtárnak vagy a tagja?

Szerintem már egyiknek sem, mert a tagságom (hacsak nem örökös) már mindenhol lejárt. Mivel Victor Hugo-t még nem eredetiben olvasok, itt nem láttam értelmét beiratkozni. Egyébként pedig azt szeretem, ha a könyv a sajátom.

Kedvenc könyvtáros történeted?

Az első. Amikor elértem a korhatárt és végre tagja lehettem a solnoki Verseghy Ferenc Könyvtárnak. Maximálisan talán 5 könyvet lehetett akkoriban kölcsönözni és én természetesen első alkalommal azonnal ki akartam meríteni a keretet, így kivettem a Nagy Indiánkönyvet és még négy, nagyjából azonos terjedelmű gyűjteményt.

Mekkora volt a legnagyobb büntetés amit kifizettél?

Az első. Azt hiszem rá is ment a Makk Marcis takarékbélyeg gyűjteményem.

Kb hány kölcsönzött könyv van nálad?

Könyvtári csak egy, amit nem is áll szándékomban már visszaadni soha, mert hosszú évekkel ezelőtt felejtettem el visszavinni. Ez a Négyszögletű kerek erdő, amit a mai napig nagy előszeretettel forgatok. amire nem vagyok büszke, hogy min. 4-5 nálam maradt könyve van másoknak, ami azért is bosszantó, mert nem itt van velem, a könyvespolcon, hanem magyar honban a pincében, eldobozolva. Viszont ezúton üzenem annak a valakinek, aki kölcsönvette a Hidegvérrelt és az Álom Luxuskivitelben-t, hogy ne törje magát a vissza hozatallal, mert mindkettőt beszereztem újra.

Nem ismerek könyvtáras blogot.

Viszont passzolnám tovább az alábbiaknak: Egykutya, Pepperke, Baroon

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2007. december 13. csütörtök.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr614263042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása