Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Szombaton 9-kor keltem először, hogy Tökit felébresszem, mert jelenése volt egy magyar kollégánknál, aki segítséget kért lámpák felfúrásában.  Jobbik felemet útnak indítottam én pedig visszabújtam a jó meleg ágyba. Kb 11 óra lehetett amikor egy heves szóváltás vert fel legszebb ámomból. A hangok pontosan a bejárati ajtónk elől jöttek. Egyre hangosabban és ingerültebben. Hihetetlen agyammal kikövetkeztettem, hogy Puncogóék vs Belpaire házaspár meccs megy élőben, vágatlanul. Csak mondatfoszlányokat kaptam el, de egyértelműen kiderült, hogy Puncogóéknak is a hihetetlen módon emelkedő számlákkal van baja. Egy pillanatra megfordult az agyamban, hogy kimegyek, és heves bólogatással bekapcsolódom a vitába, de aztán nem láttam értelmét. Közel fél órán át folyt a szópárbaj, Széppár bácsi is ordított, ami egyrészt meglepett, másrészt pedig elképzeltem, hogy a két vitatkozó lány az öreg nyálában úszhat, ugyanis a foghíja miatt beszéd közben erősen köpköd. Bejárati, majd kocsi ajtók csapódtak és puncogóék dühösen távoztak. Előre rettegek a közgyűléstől, amikor majd a lányok mögé felsorakozva mi is erősen tiltakozunk.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2007. szeptember 30. vasárnap.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr594263000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása