Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) korház (2) kórház (1) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Az éves relaxációs program keretében ma itthon maradtam. Nem éreztem jól magam és úgy döntöttem inkább ma, mint pénteken hiányozzak, mert azt csak a lógósak csinálják. A délelőtt az édes semmittevés jegyében telt. Olvastam, kévéztam, virágokat locsoltam,majd kb 2 óra tájban megjutalmaztam a szervezetem egy minimál ebéddel, amely állt egy szelet olvasztott old Bruge és egy szelet Babybelle sajtból, grillezett cukkiniszeletekkel és almás vörös káposztával. Fincsi volt, nem is kellet más ma. No para, nem leszek gasztroblog, de annyira jól nézett ki, hogy megörökítettem.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2007. június 7. csütörtök.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr714262901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása