Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) korház (2) kórház (1) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

BKV

A szerda az egyik olyan nap a héten, amikor jelenésem van a francia kurzuson.  Nem szoktam az indulást elkapkodni, mert kitapasztaltam a rendszert mely alapján a buszjáratokat az általam használt útvonalon indítják. A menetrendben jelzett érkezéshez képest laza 10 perccel jön később a busz, pontosan 11:20-kor. Ma is erre a járatra vártam, másik 6 sorstársammal együtt, amikor mintegy gongütésre felbukkant a 22-es a kanyarban. Belépőkártyáinkat szorongatva , egyre szaporább pulzussal vártuk, hogy végre felszállhassunk. Úgy tűnik, a sofőr(ess), -mert nő volt- tervei még csak véletlenül sem voltak azonosak a miénkkel, így esett, hogy lassítás nélkül haladt el a hat, kétségbeesetten integető barom mellett. Még egy darabig lóbáltuk az ökleinket  hátha a visszapillantóban észrevesz minket, de nem így történt. A hihetetlen tudásszomjat igazolja, hogy 5-en visszafordultak és az iroda felé vették az irányt. Én voltam az egyetlen, aki elindult a metro irányába, hogy mintegy fél órával később, a nyelvóra keretein belül szembesüljek a ténnyel, hogy nem én vagyok az egyetlen akinek, a globalizációról nincs mondandója. Különösen nem franciául. Azért álljon meg a menet! Mondialisation egy kezdő 3-as szinten? Szerintem Valerie egy kicsit elvetette a sulykot.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2007. június 6. szerda.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr904262899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása