Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Tudom, hogy számos alkalommal kritizáltam már a brüsszeli tömegközlekedési kultúrát, illetve ennek hiányában azt a magatartást melyet a belga népek tanúsítanak attól a pillanattól kezdve ahogy személygépjárműveikből átülnek a metróra, buszra, vagy villamosra. Minap a reggeli csúcsforgalomban betelt a pohár. Én tudom, hogy az obéziásak dögöljenek meg, és istenemre, nem is próbálkoztam volna a felszállással, ha azt tapasztalom, hogy tényleg nincs hely. Viszont volt. Az ajtóban tömegek terelődtek össze, de a kocsi közepén akkora hely volt, hogy minden nehézség nélkül meg lehetett volna rendezni a Savaria kupát.  Elérkezettnek láttam hát az időt, hogy felnyissam balga barátaim szemét, így bal oldalamat már majdnem teljesen a szerelvényben tudva az alábbi szavakat intéztem hozzájuk. "Would you mind moving a bit towards the dancefloor in the middle? Bamba, kicsit meglepett tekintetek, azt hitték viccelek, de abban a pillanatban világossá tettem számukra, hogy nem tréfálok. Még másik 8 utastársamnak helyet generáltam, majd elégedetten mosolyogtam egészen a Simonisig, ahol át kellett szállnom a buszra.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2007. április 12. csütörtök.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr744262858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása