Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) korház (2) kórház (1) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Nem ment még el teljesen az eszem, tudom, hogy az újévre még várni kell egy kicsit, de leginkább ez éltet.  A gyárban a belemet kidolgozom,  3 futószalag mellett görnyedek és közben nézem, ahogy lajmi -mert most már magamban becézem- fokozatosan elkanászodik és szüneteit -melyből eddig sem volt kevés- hogyan hosszabbítja meg félórákkal. A kommunikációt a minimálisra csökkentettük. Ezt én alakítottam így, mert gyakran az az érzésem, hogy elalszik a mondat közepén. Ma volt egy pillanat amikor azt gondoltam, hogy nekimegyek, és párszor jól beleverem a fejét a clean deskjébe. Aztán ahogy a filmekben is lenni szokott, elképzeltem a jelentet, amitől sokkal jobb lett és a következő pillanatban már mosolyt erőltetve szóltam hozzá. Két, egyenként kb 70-80 cm magasságú irathalom mögött üldögéltem, közben próbáltam 4 olyan dolognak utánajárni, ami nemcsak hogy nem az én feladatom lett volna, de még a határideje is lejárt. Ilyen esetekben a felsőbb vezetés asszisztenciája hozzám fordul, mert eddig még nem okoztam csalódást. Amióta tudom, hogy rendfőnöknő hogyan érez a távozásommal kapcsolatban, azóta gyűjtöm az ilyen jellegű levelezéseket, arra az esetre, ha az éves értékelést személyes bosszúra használná fel. Szóval ültem a kupac mögött, és akkor a csont üres asztala mögül, két website böngészése között odavetett még 3 kinyomtatott emailt és megkérdezte mi legyen velük. Éreztem, hogy számolnom kell sok(k)ig egyébként valami ronda dolog jön ki a számon, így csak annyit mondtam "Maybe you should start practicing origami" és kijöttem a szobából. Hogy a nagy klasszikust idézzem: "Én már mindegy" úgyhogy ez volt a minimum, amit megengedhettem magamnak. A délután hátralevő részében háromszor kérdezte meg, hogy 5-ig vagyok-e. Minden alkalommal igenlő választ adtam, hiszen szerda a rövid napom. Éppen elég az összes többi napon 6-ig 1/2 7-ig kapálni helyette is.

 

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2006. november 22. szerda.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr394262787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása