Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Basszameg, hogy ez a fos randomszerűen úgy dönt, hogy nem enged be, illetve megjeleníthetetlenné válik a szerkesztő. Már tegnap kikívánkozott, lett volna alkalom is, csak a technika "kurvaannya" közbeszólt.

Kéremszépen felszabadítottak engem is mint "Izórát" ahogy drága fleur-öm mondaná. Érezhető volt, hogy vihar van készülőben, de ekkora lezúduló fekáliára én sem számítottam. Van ugye rendfőnök asszony, aki néha egészen emberi, máskor pedig hihetetlenül embertelen. Ellentmondást nem tűrő és a pozíciójánál fogva ráruházott hatalommal gyakran visszaélő teremtés. Pontosan két hete, amikor rokkantan araszoltam a vérvizsgálat eredményéért csörgött a telefonom. Udvariasan megkérdezte milyenek az eredmények, majd miután ecseteltem közepesen válságos állapotomat nekem szegezte a kérdést.: Leszek-e az asszisztense, mert a jelenlegi csökkentett munkaidőben akar dolgozni. Nem ért felkészületlenül a kérdés, ugyanis tudtam, hogy senki sem vállalná ezt a megtiszteltetést. Diplomatikusan azt mondtam, hogy elméletben jó, de akkor szeretnék konkrét választ adni, amikor tudom, hogy mit tesz lehetővé az egészségi állapotom. Ő ezt természetesen igenek vette, és másnap a távollétemben a szokásos heti meeting keretében bejelentette, hogy vállaltam. Ez volt az utolsó csepp a pohárban. Zsabóka nyel, nyel, de egyszer csak elég, és akkor hányni kell. Pokoli szerencse, hogy kicsi görög mackó (ex-főnök) egy héttel előtte keresett meg, hogy elmegy az asszisztense, érdekel-e a dolog. Habozás nem volt, adott körülmények között azonnal igent mondtam.

Hétfőn tudatták velem hivatalosan is, hogy én kellek. Egyetlen kérésem volt csupán, hogy a hivatalos papírok megérkezése előtt legyen alkalmam személyesen bejelenteni a nőnek a döntésem, mintegy vállalva az ezzel járó következményeket. Persze az élet megint közbeszólt. Soha nem látott gyorsasággal készítette el a HR a kikérőt és ha szerda délután nem én böngészem a rendfőnöknő mailboxát, akkor a mai napig nem értesültem volna semmiről. Így viszont már nem volt mit megelőzni, mert kész volt a baj. A levéllel a kezembe besétáltam hozzá és átadtam, majd készséggel jeleztem, hogy megmagyarázom. Szerencsére annyira meglepte őt is a dolog, hogy nem volt alkalma leordítani a hajam.  folyt köv.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2006. október 26. csütörtök.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr184262772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása