Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Megint újrahergelték ezt a fostalicskát, így napokig nem tudtam belépni sem, nemhogy írni. Pedig történtek dolgok, vegyük csak sorra.

bALFAsz creditéknél futottam még egy kört, de remélem, hogy egyben az utolsót. Más blogokat olvasva most már kezd kirajzolódni a benelux államokat nagy mértékben sújtó, általános hozzá nem értés. Szóval megint írtak levelet, de nem ám simát, ajánlottat. Kettőnknek címezték, így Töki egyedül át sem vehette, csak ha az én személyimet is bemutatta. Egy hete, amikor az értesítés jött, még azt gondoltuk, hogy a lakásátírás hivatalos, immár teljes jogerőre emelkedett változatát kaptuk meg. Hát kurvára nem. BC felszólított megest, hogy fizessek be nekik 438,16 őrót, de baromi sürgősen. Mostantól csak anyátokkal, de nem velem szórakoztok- gondoltam és már tárcsáztam is az azsant számát. Jerzy néven mutatkozott be és egész hosszan kutatott az adatbázisban, majd magyarázni kezdte, hogy a májusi és a szeptemberi részlettel +kamat el vagyunk maradva. Osztottunk szoroztunk és a végén megállapodtunk, hogy jó, akkor még egy hónapot befizetek, legyen az május és akkor most már tényleg rendben vagyunk, mert időközben megtalálta a szeptemberi befizetést. Még mindig nem igazán értettem, hiszen az első levelet júniusban kaptam tőlük, de mivel a kocsit áprilisban hoztuk el, gondoltam mégis nekik lehet igazuk. Ebédszünetben kipendültem a bankba, átutaltam és egy órával később újrahívtam őket, hogy átfaxolhassam a bizonylatot. Természetesen megint máshoz kerültem. Ismét elmondtam az ügyfélszámom, röviden ecseteltem neki a sztorit és beszámoltam a levelük tartalmáról. Erre azt mondja nekem csávesz, hogy nyugodtan dobjam ki a levelet, mert nem aktuális, a számítógép szerint nincs hátralékom. "kicsiny fejedet egy jól irányzott rúgással félpályáról a hálóba juttatnám bazze". Hogy az ilyen miért nem megy mélytengeri búvárnak és javítgat kőolajvezetékeket egész álló nap.  Írtam hát nekik válasz, vagy panaszlevelet 1,5 oldal szimpla sorközzel. Csak van ott egy írástudó! Nem kértem sokat, csak azt, hogy mielőtt újabb felszólító levelet küldenek ellenőrizzék az adatbázist, ha ezek után is jön a levél, akkor kénytelen leszek áttranszferálni a hitelt egy másik bankhoz.

 

Megjött végre a kanapé. Az 1 és 5 közötti kiszállításról annyit, hogy 16.48-kor állt meg az autó a ház előtt. Levágták a cuccot a szoba közepére, mégcsak meg sem várták, hogy Töki kibontsa és ellenőrizze minden renben van-e. De hogyan is remélhettük az ellenkezőjét. Hiszen ez Belgium! És pont kedd volt. Új képek itt.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2006. október 2. hétfő.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr834262760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása