Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Az elmúlt napokban teljesen fordított életet éltem. Ma sem lesz másként, ugyanis ha felet fexem olyan, mintha hamarabb mennék haza. - erre a következtetésre teljesen magamtól jutottam.Nincs még becsomagolva, viszont minden ki van készítve. Még a hitelkártya pin kódjai is. Szám szerint kettő. Azért kettő, mert azt hittem eltűnt az eredeti a költözésnél és mivel nem használtam nincs a fejemben a négyjegyű, viszont mire újat kértem megtaláltuk a régit. Majd holnap játszom kicsit az automatánál, úgyis három életem van.

Szóval feltöltöttem a frigót, kitakarítottam a lakást és mindent kimostam, mert Töki valamiért retteg Ineztől. Mindeközben kipillantottam a tűzoltókra,  akik a szomszédos tarlón lokalizálták a tüzet.  A kertet is rendben hagytam itt , úgy tűnik, hogy a levendula életre kelt.

Délután kicsit belenéztem az otthoni történésekbe és  többek között mit látok? Az álompár kiszemöldök tünde és kondor csaba (kijafaszom az a kondor csaba?) szakítottak. Látszik, hogy nem követem a dolgokat, mert az utolsó álompár, amiről hallottam az Marsi és Palik forma1 László volt.  Annyira felcsigázott a dolog, hogy megnéztem a neten a mokka ide vonatkozó részét. Hát régen röhögtem ekkorát. A források szerint tündi 35 éves. Most akkor vagy én tartom kurvajól magam, vagy ő nagyon romos. Esetleg a szőrzet öregíti. Na mindegy. Csabán van itt a nagyobb hangsúly. Adok még egy évet a bulvársajtónak, hogy elsők között hozza le a coming out-ját. Beszéltek a közéjük álló családtagokról, Donatellácskáról, akit Csiszár csak önző kis dögnek titulált és Csabababa szüleiről , akik okkal kapirgálják a falat a "furcsa pár" láttán. Ha az én kölköm lenne én is sokkal jobban viselném a tényt, hogy a saját neméhez vonzódik és nem tündikéhez. Ezek mellett az áremelések híre és a politikai történések eltörpülnek.

Na akkor bezártam, kulcs ráfordítva, 11 napig csend. Akiket ez igazán érint azokkal leszek. Végre!!!

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2006. július 26. szerda.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr254262737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása