Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Legalább olyan aprólékos gonddal játszottam le fejben ezt a költözést, mint az egy évvel ezelőttit, amikor azt gondoltam, hogy 3 nap alatt lehet lakást találni Brüsszelben, két kutyával. Viszont nagyon akartam és így is lett. Most is nagyon - nagyon akartam, de nem jött össze. Úgy volt, hogy a héten aláírunk és megkapjuk a kulcsokat, ergo Töki és a segítség megkezdheti a parkettacsiszolást és a burkolást. Jövő vasárnap jött volna a költöztető és a rákövetkező hétvégén kifestettünk VOLNA. Ehelyett  tegnap reggel jött egy emil, melyben jegyzőnk tanonca indikálta az aláírás időpontját. Július 7. Ez testvérek között is egy héttel később van, mint a bérleti jogviszonyunk lejárta, azaz megtapasztalhatjuk hogy milyen az élet az utcán.

Aztán gondoltam egy merészet és visszaírtam tanoncnak, hogy nem eszik olyan forrón a gofrit, ugyanis az egy héttel ezelőtti levelében még biztosított arról, hogy június közepén megkapjuk a kulcsokat. Azt is kifejtettem, hogy nem érzem úgy, hogy mindent megtenne a probléma megoldása érdekében, de ha már így van, akkor megmondhatná, hogy az ő irodájukra, vagy a másik jegyzőére számláztassuk az egy hét bútor-raktározást, szállodai költségeket és a kutyapanziót? Válaszában azt írta, hogy javasolta eladónk jegyzőjének, hogy adják át a kulcsokat két héttel az aláírás előtt, hogy mi elkezdhessük a munkákat. Erre mondtam neki, hogy ha Gregorynak egy csöpp esze van, akkor nem megy bele ilyesmibe, ugyanis fordított esetben én sem tenném. Arról nem is beszélve, hogy ez mennyire bonyolítja a közüzemi díjak rendes elszámolását, vagy ha tűz üt ki ezidő alatt, akkor az kinek a kára stb. Természetesen az eladó nemet mondott. Így péntek 15.40-kor még mindig nem jutottunk egy jottányit sem előre. Ha napközben bárki a lakásról kérdezett, akkor görcsbe rándult a gyomrom, ökölbe a kezem és potyogni kezdtek a könnyeim.

Mondanom sem kell, hogy a metrón már minden tapadó, krahácsoló, a hátamban könyöklő barmot meg akartam verni. Aztán itthon várt az emil, hogy 29-én 13.30-kor  aláírhatunk. Meg akartam neki írni a válaszban, hogy "nalátod bazzeg, megy ez ha akarod, bármennyire is overbooked van der xxx jegyző kalendáriuma" de helyette inkább megköszöntem a kurvanagy erőfeszítését. Nem tudom, hogy mikor lesz lerakva a padló és felcsiszolva a parketta, de nagyon szeretném már ott álomra hajtani a fejem.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2006. június 16. péntek.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr914262708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása