Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) korház (2) kórház (1) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Nem vagyok az extrém sportok kedvelője, de amit az elmúlt 10 percben véghezvittem, az nem volt egyszerű. Töki, tojásmérgezés (ha van ilyen) következtében válságos állapotba került.Fájdalmát enyhítendő, a fürdőszobába vonszolta beteg testét én pedig magamra maradtam a midnight walk megvalósításával. Négy vizslaszem követte a mozdulataimat, amint a menetfelszerelésért nyúltam, de mindannyiunk lelkesedése alábbhagyott, amikor egy, de száz gombnyomásra sem lett világos a lépcsőházban. A próbálkozások számát tekintve nem vagyok büszke magamra, s bár szőke sem vagyok (teljesen) még a 99.-nél is hittem, hogy lesz fény.  Van viszont fűtés és szőnyegpadló-gondoltam. Elindultunk hát lefelé. Kökény jött, nagyon bátor volt, de Sadiebe minden második lépcsőfok sikeres megtétele után újra lelket kellett öntenem. Nem tudom hogy történt, de valahol az első emelet környékén elhagytam. Sadie-ről azt kell tudni, hogy szélsőséges körülmények között akár 12-14 óráig is képes visszatartani a vizeletét, valamint semmit sem rühell jobban mint a sétát. Mentségére legyen mondva, hogy ha már egyszer a parkban vagyunk, akkor nagyon élvezi a játékot és a rohanást. Szóval már a földszinten járunk Köksivel, de az anyja sehol. Nem adhattam fel a célegyenesben, így úgy döntöttem kiüríttetem apróval a veséjét majd visszaküldöm a lakásba, közben pedig valahol az első és a második között meglelem Sadiet. Immáron egy kutyával vágtam neki az utolsó szakasznak, amely egyben a teljesítendő táv legnehezebb része. Adott ugyanis egy kb 12m hosszú, 1m széles folyosó egy kanyarral. Nehezítés -képpen 100 literes hullazsákok, a szőnyegpadlózásból származó szeméttel, random szerűen elhelyezve. Szintidőn belül teljesítettem, így mindketten megkaptuk méltó jutalmunkat. Engem elvakíthattak az Ixelles-i éjszaka fényei, Köki pedig vizelhetett a Handyman bejárata előtt. Azért oda, mert nem bírta tovább. Elindultam hát vissza, de a neheze még hátra volt. Köksi ugyanis nem akart felszaladni a lakásba, Sadie pedig az istennek sem akart előkerülni. Aztán a második emeleti fordulóban megláttam az árnyékát. Aprócskát hiába próbáltam hazaküldeni, nem volt hajlandó egyedül megtenni két emeletet, így a második körre is magammal vittem. Visszaútban letérdeltem a radiátort és két zsákban is majdnem pofára estem. Csak két dologra szeretnék választ kapni. 1. Alain mia faxért nem tüntette el maga után a szemet? 2. Melyik barom lakó csapta le a lépcsőház főkapcsolóját? Lehetséges válaszok: 1. a lengyel, 2. a másik lengyel. 3. mégis inkább a skót. 4. egyik sem, a helyi elektromos művek emberei voltak, csak mivel itt mindenki úgy végzi a munkáját ahogy, rossz gombot választottak.

Csak még egy gondoltat. A leggyakoribb keresések a begipszel és az emlékzenekar kulcsszavak. El is tudnám képzelni nirvana tribute-ot ebben az összefüggésben...

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2006. január 11. szerda.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr284262663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása