Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Én nem tudom hányadik helyen állnak az örök ranglistán a benelux államok az öngyilkosságok számát illetően, de ez az időjárás rettenetesen lehangoló. Reggel , amikor felkelek mg sötét van. Aztán mire elindulok már világosodik, de a ködtől semmit sem látni. Ebédszünetben pont élvezhető lenne az a kevéske napfény ami jut, de akkor elkezd esni, délutánra pedig újból indul a körforgás és mire hazaérek köd van és sötét.

Ma francián be kellett mutatnunk egy általunk jól ismert embert. Én a papámat választottam, mert mostanában nagyon apás lettem, és azért is mert eddigi iskolás éveim alatt mind azt hitték, hogy nekem olyanom nincs is. Szóval elmondtam, hogy mikor született, hol járt iskolába, és hogy a katonaság alatt megismerkedett egy sráccal, aki rádumálta, hogy jelentkezzenek tengerésznek. -A sors fintora,hogy a srácnak nem sikerült bekerülni. Nos. amikor ahhoz a részhez értem, hogy megismerkedett az arccal, akkor furán nézett a tanár és még sokan a csoportban. Talán ha nem fils-t hanem ami-t használok, akkor nem borzadnak meg, de nekem még ilyen alapvető nyelvi nehézségeim vannak...

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2005. november 22. kedd.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr294262647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása