Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Nem tudok aludni, mert hazaérve 7-körül megint az ágy vonzásába kerültem és 11-kor eresztett. Azóta garázdálkodom a neten, képeket és zenéket keresek , miközben az aktuális kedvenc, Joss Stone dúdolgat a fülembe.

Eszembe jutott a reggeli telefonbeszélgetésem a szüleimmel. Ilyenkor kAPItány mindig nagyon boldog és örömmel beszélget velem, persze csak miután feltette a szokásos kérdéseit és ellátott az állandó tanácsival:"Fogytál? és megy már a francia? Tudod kislányom, Lekvárt félretenni! csak keményen, mint a Krupp-acél!" Amikor először emlegette ezt, azt hittem a Krupp a cél, így nem értettem mit akarhat. Aztán összeraktam. Azon gondolkodtam, hogy 8 éve van itthon, pont ennyit voltunk együtt, aztán elköltöztem...

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2005. augusztus 13. szombat.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr104262592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása