Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Tényleg utoljára rinyálok a zseton miatt. Ígérem, hogy legközelebb már csak akkor említem, ha tényleg megérkezik, de sajnos ezt a napot sem hagyhatom szó nélkül. A délelőtt nagy része eseménytelenül telt. Ebédidőben aztán elindultam a szokásos bank-ride-ra. Mondanom sem kell, hogy üres kézzel és tárcával tértem vissza. Kész, a kártya erre a hétre már ugrott. Akkor még azt hittem, hogy a pénz is, de a 14.30-at kivárva, hirtelen ötlettől vezérelve ismét felhívtam az EFI-t. Ma az Olsen ikrek egyikével beszéltem. Ecseteltem a problémámat és azt is elmondtam, hogy tegnap egy kollégája, már megnyugtatott, hogy manuálisan elutalták a jussomat. Kérte a hatjegyű azonosítómat és rövid szünet után közölte, hogy az égvilágon semmit sem utaltak még, mert hitelesítve sincs a bankszámlám. Nagy levegőt vettem és rákérdeztem milyenek az esélyeim egy aláírásra, majd rövid eszmefuttatásba fogtam a leírtakat illetően , mely szerint mindenkinek 15-ig legkésőbb meg kell kapnia a járandóságát. Próbált a szabadságolással védekezni, azzal, hogy kevesen vannak és sok az új - előfizetéses, majd végül megjegyezte, hogy , ha nem náluk dolgoznék, akkor csak hónap végén kapnék pénzt. Nem akartam én is feltételes mondatokkal jönni, hogy:- Ha 24 órán belül nincs a számlámon a pénz, megnézheted magad, vagy , ha nem jön fizetés az is jó, ha te kisegítesz.  Helyette inkább kértem, hogy próbáljon segíteni, mert vészhelyzet van, lakbért kell fizetnem stb. Azt mondta nem ígér semmit, majd visszahív. Fél óra múlva csörgött a telefonom és közölte, hogy hitelesítve vagyok, sk vitte a papírjaimat a főnöke elé aláíratni és hozzátette, hogy mostantól számított 48 órán belül meg kell hogy érkezzen az átutalás.

Estére vacsorára voltunk hivatalosak Zsazsáékhoz, mivel M. szülinapja volt. Nem mehettünk üres kézzel, az utolsó 10-est felváltottam egy csokor rózsára. Kellemes este volt, búcsúzáskor Zsa megint adott. A pofám leszakad. De inkább szakadjon le azé, aki ekkora szarban hagyott. Itthon aztán most nézem a mailt és megint könnyes lett a szemem. Egy régen látott kedves barát, extanítvány és egyáltalán, segítséget ajánlott. Annyira édes! Ezúton is köszönöm:

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2005. július 20. szerda.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr494262552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása