Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) korház (2) kórház (1) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Töki végre nem dolgozott, csak este 8-ra kellett bemennie, hogy kiszolgálja a 30 fős szerv csoportot, így kora délután elmerészkedtünk a mamutig. Nem vagyok még jól, az antibiotikum mintha nem használna, de levegő kellett. Vettünk neki egy nagyon frankó inget , én megkaptam a univertity expansion pack-et a Simenseimhez és beújítottuk a Simon és Garfunkel 81-es koncertjét dvd-n. Roló kisért el minket, ő imád shoppingolni így mindig jó partner. Adtam már ízelítőt a helyes ki párbeszédeinkből, így most sem maradhat idézet nélkül a Fukardában folytatott dialógusunk, melyet egy turmixgép kiválasztásakor folytattunk. Töki javasolta, hogy üvegedényeset vegyük, mert az nem kopik. Megemeltem egy darabot ezzel a felkiáltással:-Ez nehéz, geci! Mire Roló: Mer' üveg, paraszt! Hihetetlen, hogy még mindig ilyen rossz hatással vagyunk egymásra. Főiskolán is felváltva rángattuk bele egymást a válogatott genyaságokba. Miután jól kiröhögtük magunkat, visszatettem a gépet, mondván minek erre a kis időre.

Bevásároltunk a smatchben, majd hazataxiztunk. Egyszer élünk, vagy mi. Itthon nekiláttam a gombás töltött csirke a püré és az ubisali elkészítésének. Akkor még nem gondoltam, hogy Bee titkos vágyát teljesítem ezzel. Roló korán távozott, mert nehezen viseli, ha rajta kívül más is van nálunk és nem csak vele foglalkozunk. Bee, Saajt, Fraque, Töki és én hajnali 4-ig éberkedtünk. Megint állati scrabble party volt. Elmebeteg szavakkal, mint önki, szutymókü és hasonló. Persze csak próbálkozás szinten, mert senki sem fogadta el.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2005. május 8. vasárnap.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr254262490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása