Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

EC chart - Top ten (március 30.)

Este hazaérve, úgy gondoltam, hogy ideje befizetni egy kebabra a sarkon lévő töröknél. Ebbe is tettek sült krumplit, de csak mutatóba,így sikerült elfogyasztanom. Vacsi után beszédültem, egy szintén török által üzemeltetett mutatós kis netcaféba. Volt néhány telefonfülke és 3 db 486-os amiből az egyik üzemelt és net is volt rajta, az más kérdés, hogy akkora felbontása volt, hogy a képernyő jobb felében összesen 5 ikon fért el. A francia billentyűzet ellenére, sikerült pár értelmes szót váltanom Beevel. Nem maradtam sokáig mert lassan kezdtem érezni, hogy a ragacs a klaviatúráról átköltözik az ujjbegyeimre. Rendeztem az 1.75-ös számlát mondtam, hogy kürederim- mire Mehemednek tátva maradt a szája-majd továbbálltam. Ébredés után egy órám maradt, hogy elkészüljek és átköltözzek a két utcával odébb lévő hostelbe. Sikerült, 10-kor már a luggage roomban versenyeztem az olasz diákcsoporttal, hogy melyik ketrecbe tegyem a bőröndöm. Csomag letudva, kiskosztüm rajtam, fej hátracsap, indul.

11.00-  DG/I: Jean Pierre megnyerő külsejű, bohókás okostojás. A munka többnyire adatbázisok kezelése, email válogatása. (Adjunk neki egy második helyezést, hiszen Toppolino meg kell, hogy őrizze az utolsó pozíciót.

12.00- DG/IM: Don Carabiner komoly, tudatos, és nem köntörfalaz. Szimpatikus pasi, a munka itt is inkább monoton lenne. Szorítsuk le a dobogóról olasz manót és legyél te a 3.

13.00- DG/R: Fél óra várakozás után bejutok, Mrs.B-hez. Jogi vonal, ez már igen. Utalok a relevanciára a múltamból. Ők csak 2 hét múlva hoznak döntést. Kialakul az élen a holtverseny.

14.30. DG/EFA: Ellare pousti. Papadobulos, Leander és Anna. Kész bizottság. Kérésükre motivációs levelet kanyaríntok. Elégedettek, az önéletrajzomat impozánsnak találják. Szimpatikusak, a munka itt sem jelentene túl nagy változatosságot, viszont a kémia fontos. Ezüstérem.

A nap végére, feltört a cipő, a térdvédő, a melltartó a bugyi és még a harisnya is. A tököm kivolt. Visszaértem a hostelbe, felbútoroztam a harmadikra és egy zuhany után ledőltem. Kisvártatva megérkezett Ányecska a szobatársam. Megbeszéltük, hogy ő is állás ügyben jött, majd különváltunk és nyakunkba vettük a belvárost. 3 órával és 2 kg sajttal később úgy gondoltam 4 nap után igazán megérdemelnék valami proper kaját és bementem a szemben lévő kocsmába. Letoltam egy istencsászár lasagnet és hozzá egy üveg jó hideg kriek-et. Nem lett volna ildomos végigbüfiznem a 40 méteres útszakaszt a hostelig, így visszafogtam magam. A szobában újracsoportosítottam a csomagokat, majd lementem taxit rendelni hajnali 4-re. Ügyintézés után 10-körül ágyba kerültem.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2005. április 5. kedd.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr524262457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása