Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Baj van, vagy talán nincs is. Lehet, hogy csak én paráztam rá, de B. mintha furcsán visszafogott lenne velem. Utálom ezt a helyzetet. Amikor az ember tudja, hogy meddig mehet el valakinél, mert az adott személy baromira veszi a lapot. Aztán egyszercsak már nem. Ezt a képességet nem lehet elfelejteni. Vagy betelik a pohár, vagy műbalhé az egész. Ha eddig nem zavarta a "shut the fuck up", akkor ma hirtelen miért bukott ki? Nem akarok arra gondolni, hogy akaratom ellenére is ellenszenvet váltott ki belőle a jelenleg fennálló helyzet. Baromság! Rossz napja volt. Olyan jó volna, ha egy kicsit is érezné, hogy mennyire nehéz most nekem. Amíg adott hibák miatt eddig Bladet vették elő, most engem fognak. Az ő helyzete kicsit sem változott, nagyon jól tudja, hogy nekem is új a szitu és azzal is tisztában van, hogy sosem leszek bossy. És mégis, mintha nem átsegíteni akarna, a parán, hanem még rátenni. Holnap beszélnünk kéne erről. Ha valamivel tényleg megbántottam, akkor jobb tisztázni. Hülyén hangzik, de abban a retek gyárban csak egymásra számíthatunk és nekem ez fontos.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2005. február 16. szerda.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr674262432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása