Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) korház (2) kórház (1) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Ma reggel munkába jövet szembe jött velem Töki. Ebben alapjában véve nem sok meglepő lett volna, ha nem egy órával korábban indul el otthonról dolgozni. Már azt hittem kirúgták, de egyszerűen csak hazaküldték, mert pocsékul van. Kérdeztem is, "mi ez iskola?". Engem utoljára onnan küldtek haza. A nap nem indult jól, kb 10-körül konfrontálódtam B-vel. Úgy vitatkoztunk faszságokról, hogy közben tudtuk egyikünknek sincs tökéletesen igaza. Frankó. Azt hittem egész nap nem szólunk majd egymáshoz, de a közértjárat idején megkérdeztem  kér-e valamit. Közölte, hogy semmit, mert hozott ebédet. Nekem is! Ezek után még ad enni? Délután a megszokott felhőtlenségben telt, bár Blade távollétét nem élvezhettük ki 100%-ig, mert itt maradtak a fegyverhordozói Csupaszáj és HB (mint a grafitcerka).

E. a héten síel, hogy ...pja be. Bár megérdemli, egész évben egy zokszó nélkül kapált. Én is szabadságra akarok menni. Engedjek vissza a vízbe -szólt a  bálna... Kiskutya és ürülékmentes napokra vágyom, olvasni és szeretkezni akarok...

 

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2005. január 12. szerda.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr54262400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása