Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) korház (2) kórház (1) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Meg kéne bocsájtanom magamnak a durva, zsírsertés időszakért és minden ezzel járó extra paráért, amit a hosszas tétlenséggel és tagadással generáltam. De nem ezt nehéz megfejteni, hanem a hogyanra választ adni. El kéne engednem...

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2010. november 24. szerda.  |  4 komment |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr224263968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SPG 2010.11.25. 08:34:43

Zsabóka, a zsírsertés korszak már a múlté!!! Mindegy hogy miért volt, elmúlt. Ne nézz vissza, hanem mindig csak előre! (Tudod, mint a jó úttörő :-)) Puszi

judit 2010.12.02. 21:38:53

igazán íhatnál má valamit

Ismeretlen_69507 2010.12.05. 19:52:08

ez most teljesen idiótán hangozhat, de én hiszem, hogy így működik: ami történt, megtörtént. Oka volt. Annak, hogy voltál valamilyen. És annak is, hgoy megváltoztál (nem csak külsőleg értem). Én ebben azt a jót látom, hogy most megmutattad, hogy milyen erős csaj vagy. Ehhez kellett az a másik lány is, akivel most itt elégedetlenkedsz, pedig nélküle nem lehetnél ilyen büszke erre itt, a tükörben. (amúgy én így irreal life szerettem a másikat is, a humorát, a bátorságát, a barátaihoz való hűségét) Most, hogy jobban belegondolok, nem volt azzal a lánnyal sem semmi gond:) Pl. fantasztikus akaratereje volt, nem gondolod?

Ismeretlen_21153 2010.12.05. 23:59:26

Zsuzska, köszönöm. Bizonyára az utam része volt ez is, épp ezért gondoltam, hogy el kéne engednem. De jobb, ha mementóként megmarad. Azt meg csak remélni tudom, hogy a csomagolás változásával nem múlt el az, ami vagyok. Az akaraterővel nem sokra mentem volna a támogatók nélkül.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása