Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Ez már egy sokkal bonyolultabb és rendkívül összetett kérdés. Szeretni magamban valamit feltétel nélkül igen nehéz dolog, mert másokkal, nem annyira, de magammal szemben rendkívül kritikus vagyok. Ha azt állítanám, hogy nincs bennem semmi, ami mások, vagy a magam számára szerethető lenne, akkor én lennék a világ legszomorúbb embere. Ez persze nincs így, de a gondolattal eljátszani mindenképp érdekes. Szóval szeretés. Szeretek mindent, ami akkor vagyok, amikor azokkal lehetek, akiket szeretek. Nem kell megérteni, elég, ha én tudom miről beszélek. Az az állapot tiszta, önzetlen és boldog. Szeretem, hogy ezeket a pillanatokat képes vagyok megélni a maguk valójában.

addicionális infóként mindenképp hozzá kell tennem, hogy szeretem, nem magamban ugyan, hanem ebben a blogvicceskedésben, hogy 5 év után a leggyakoribb kereső kifejezés, ami alapján idetalálnak, az végre nem a narvall és a darth vader jelmez, hanem a zseer, és "ha kedd"...

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2010. november 18. csütörtök.  |  1 komment |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr844263965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

[Bee] 2010.11.20. 10:37:43

tessék, szeretsz vmit magadban, erre meg nem kommentelnek :DDDDDDD hát ez kész... szóval: örülök, hogy azokkal vagy akiket szeretsz :)
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása