Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Az elmúlt hetekben teljesen maga alá temetett a rendszer. Elfelejtettem önmagam lenni és most roppant nehéz összeszednem magam újra. Külső jele nem volt. Belülről marcangolt már hosszú ideje, mire végre jött a megváltó, minden rothadó szeméttől megtisztító zokogás. Ez történik, ha szembe mész ömnagaddal. A koncepció olyan nagyon jónak tűnt és egyszerűen kivitelezhetőnek. "Mindenre úgy reagálni, ahogy adják". Eddig bírtam. Képtelen vagyok valaki más lenni, mert a mellékelt ábra szerint sokkal-sokkal fájdalmasabb, mint a sérülések, amit akkor szerzek, ha önmagam lehetek.

Ha jobban belegondolok, egyetlen előnye volt ennek a lelken kívüli élménynek. Végre szeretem azt, aki vagyok és ami még lehetek.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2010. október 29. péntek.  |  5 komment |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr984263956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_21153 2010.10.30. 19:15:52

Nyugi beeke, Töki is pont ezt kérdezte :)

Ismeretlen_142053 2010.10.31. 15:19:04

lehet olyat hogy önmagaddal szembe menni? azt vettem észre ha olyat csinálok ami elvileg nekem nem jó azt is én csinálom és így önmagamért, minden esetre tanulságos:)

Ismeretlen_142053 2010.10.31. 15:20:18

lehet olyat hogy önmagaddal szembe menni? azt vettem észre ha olyat csinálok ami elvileg nekem nem jó azt is én csinálom és így önmagamért, minden esetre tanulságos:)

Ismeretlen_21153 2010.10.31. 16:23:49

@Shunjata van, amikor másokért megy szembe önmagával az ember. Lehet csinálni, de hosszútávon nem jó.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása