Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

A padlón feküdtem
némán, csendben
Láttam könyveket sorakozni
szépen, rendben
Láttam tavaszt, őszt
és halált
Láttam gyermekét sirató anyát
Láttam bizony,láttam én
Ruháját szaggatta
őrjöngött szegény

A réten ültem
szomorún, magamban
Hallottam tücsköket dalolni
egyenként, s hadban
Halottam ravaszt, őzet
és kismadárt
Hallottam gyermekét sirató anyát
Hallottam bizony, hallottam én
Amint a föld könnyét itta,
S csak őrjöngött szegény

Egy szobában ültem
egyedül, bénán
Láttam embereket
jönni-menni némán
Láttam felsíró gyermeket
Láttam holtat, kiben a szó megrekedt
Láttam, mindent láttam én
Hisz az őrjöngő anya nem más volt,
mint én

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2010. október 27. szerda.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr604263955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása