Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

5 éve, amikor a barátoktól összetarhált kölcsönpénzből elindultunk, elkövettem azt a hibát, hogy a "BXL mission" alapot egy olyan bankban helyeztem el, ahol nem kellett volna. Nevezzük nevén az intézményt és mondjuk ki bátran: Citibank.

Idejekorán megtapasztaltuk, hogy az említett bank üzletpolitikája egyetlen pontban sem egyezik a mi elvárásainkkal, így amikor a kiköltözésre létrehozott alap elfogyott megszüntettem a folyószámlánkat és a közelükbe sem mentem többé. Azt viszont álmomban sem gondoltam volna, hogy őket annyira megviseli majd a szakításunk, hogy két ügyintézőt csak azért foglalkoztatnak, hogy velem kapcsolatba tudjanak lépni azon a magyar mobilon, ami évente kb 4-5 hétre van csak bekapcsolva.

Történt ugyanis, hogy épp a kölcsönkapott, csopaki ház teraszán teregettem a fürdőnadrágjainkat, (igen, nekem is az van, mert ápol és eltakar) amikor egy kellemes női hang a vonal túlsó végén megkérdezte, hogy tudunk-e a náluk lévő hiteltartozásomról beszélni. Hirtelen felindulásból azt válaszoltam, hogy bármiről, de arról nem, mert nekem olyanom náluk nincs. Erre persze megkérdezte, hogy hogy hívják a nevemet és amikor kiderült, hogy több ponton is egyezik az általa keresett személy nevével, akkor áttértünk a születési évemre. Ez is stimmelt, így kezdtem komolyabban venni a beszélgetést és meséltem neki a fund-ról, amit 5 éve botor módon náluk helyeztem el, meg arról is, hogy mivel nem voltam elégedett a szolgáltatásukkal 2 hónap után búcsút intettünk egymásnak és nekem erről papírom is van. Ez szöget üthetett a fejébe, mert a vonal végén hirtelen kétségbeesett kopácsolás lett hallható, majd annyit mondott : "ó, már látom, hogy itt komoly adatkeveredés történt, amit azonnal korrigálni kell". Támogattam az ötletét, de nem bíztam benne, így megkértem, hogy rögzítse a rendszerben, hogy ismét írásos nyilatkozatot várok tőlük arról, hogy semmilyen "csomagom" nincs náluk. Erre ő készségesen 15 perc alatt átkapcsolt az illetékes kolléganőhöz, aki további 10-12 minuten munkaidő után felvette az adataimat, immáron a belga levelezési címmel és miután kellemes ünnepeket kívántunk egymásnak, bontottuk a vonalat.

Én újra átadtam magam a "lazy hazy crazy days of summer" feelingnek és eszembe sem jutottak többé, kivéve azt az egy alkalmat , amikor anyámnak elpanaszoltam a történteket. Eltelt egy békés hét, ma délután épp a "birtokon" pihentem ki az ebéd okozta gyötrelmeket, amikor megcsörrent a mobilom és ismét ismeretlen számról kerestek.

- Üdvözlöm, Zsabókát keresem.
- Én vagyok az, parancsoljon.
- Vincs Eszter vagyok, a citibank rögzített vonalán keresem, tudunk most beszélni a hiteltartozásáról és arról, hogy hogyan kívánja rendezni azt?
- Kedves Eszter, előre elnézését kérem, amiért önre zúdítom a dühömet, de mindenképp fel kell hívnom a figyelmét néhány dologra azon túl, hogy nincs önöknél semmiféle tartozásom, de még egy megveszekedett, rohadt folyószámlám sem. Legyen olyan kedves és hatoljon mélyebbre az aktában és akkor minden bizonnyal látni fogja, hogy pont egy hete keresett Kolle Gina ez ügyben és vele megoldottuk a rejtélyt melynek során kiderült, hogy nem én vagyok a maguk Zsabókája. Nem tudom, hogy önök milyen átfutási idővel operálnak, de feltételezem, hogy 3-4 munkanap elegendő arra, hogy ön előtt is láthatóvá váljon az ugyancsak rögzített vonalon folytatott beszélgetésem eredménye. Ha mégsem, akkor megkérném, hogy mielőtt újrahívna az IT-s kollégával egyeztessen. Ellenkező esetben meg fogom találni a módját annak, hogy jogi útra tereljem az ügyet, ami ugyan nekem roppant időigényes lenne, de önöknek viszont kellemetlen is és ez már önmagában megérné a fáradtságot. Nyugodtan ismertesse az álláspontomat a többi érintettel is és ha döntöttek, akár újrahívhat, bár nem hiszem, hogy az elkövetkező hét napban felvenném a telefont, ha a kijelzőn bejövő hívásnál az "Ismeretlen" felirat jelenik meg.

Nem adtam neki lehetőséget a válaszadásra, hanem egyszerűen bontottam a vonalat. Roppant kíváncsi vagyok, hogy lesz-e folytatás, jönnek-e foglalni...

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2010. augusztus 24. kedd.  |  3 komment |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr674263871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_100994 2010.08.24. 09:51:44

Nos, ez gyönyörű volt. Eszter biztosan nem találkozott még ilyen ügyféllel... Szerintem vissza kellett hallgatniuk a felvételt, hogy megértse, milyen forgószél ragadta el hirtelen. :))) (Amúgy a jóédes annyukat.)

szögi · http://blog.tmp.hu 2010.08.27. 13:13:01

Hátőizé, nekem van aktuell folyadékos számlám az említett műintézményben, remélem, hogy ilyesmi nem lesz. Amúgy meg hajráf! :)

Dettus 2010.09.07. 13:49:21

Említett intézménnyel 5 éve!!! állok nem létező hitelviszonyban amire ugy 3 havonta figyelmeztetem őket, több telefon, mail és néha anyázás kíséretében .... de még mindig az én telefonomon keresik "néhai"Jakab Jánost .... hát ha egyszer már megtaláltak ne számíts hogy hamar lekopnak !
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása