Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Talán egyszer majd nyomok egy laza értekezést valami olyasmi címmel, hogy "Az apnea ahogy én láttam, mielőtt kinőttem", de addig is amig van aktualitása az életemben, hadd mondjam el, hogy a cardio-pneulogiai ellátás kifogástalan Belgiumban. Számos alvás-központról tudok, de ahol én voltam, illetve ahova visszajárok konzultációkra, ott annyira ügyelnek a hitelességre, hogy szerintem a kezelő orvosok jelentős hányada is valami alváshoz köthető problémával küzd. Hogy ne menyjek túl messzire, ott van Dr demarceux, akinek minden egyes megbeszélésünk alkalmával lecsukódik a szeme. Az előző alkalommal azt hiszem kicsit el is aludt, amikor a cucc átállításáról beszéltünk. Nos tegnap kibökte, hogy az enyémhez fogható rejtélyes esettel még sosem találkozott, így azt javasolta -amit én már az első átállítás után megtettem volna-, hogy csináljunk egy újabb vizsgálatot. Úgyhogy november 7-én, amikor más tisztességes ember felkelt és lerázta a rabláncot, akkor én aludni megyek. Egy éjszakát simán, egy éjszakát szimulátorban. Most pedig felkerekedek, hogy a tiszteletremáltó vizsgabizottság előtt bizonyítsam menyire nem tudok franciául.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2009. szeptember 29. kedd.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr404263375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása