Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Néhány hete, teljesen fölöslegesen Csipkerózsika szakértőnél, azaz alvásdokinál voltam ismét, ugyanis a gép beszerzéséhez szükség volt még egy konzultációra. Azért volt fölösleges, mert ugyanazt mondta, mint a vizsgálat után áprilisban, viszont erre a 10 perces beszélgetésére másfél órát vártam a tbc-sek között úgy, hogy időpontom volt. Tehát mostmár papírom van róla, hogy egy éjszaka alatt többször eláll a lélegzetem, viszont a gép használatával ez teljesen megszünik. Nem bőgtem el magam, még akkor sem, amikor elképzeltem, hogy hamarosan egy darth vader szimulátorban hajtom álomra a fejem. Nem, tényleg nem sírtam, csak egy kicsit volt könnyes a szemem, de egy csepp sem gördült le, mert Töki szigorúan nézett rám.

Maga az instrument egy kisebb vagyonba kerül, belga betegeknek csak bérli a társadalom biztosító, de én abban a szerencsés kiváltságos helyzetben vagyok,hogy a munkahelyem kifizeti. Persze ez közel nem ilyen egyszerű, mint amilyennek hangzik. Dr Demarceaux ajánlását az összes lelettel együtt be kellett adnom a cég orvos szakértőjének, aki vizsonylag rövid idő alatt (2 hét) jóváhagyta és 1700 euróban limitálta a rá fordítható összeget. Földi halandó azt hinné, hogy itt vége, elmegyek a papírral a c-pap lerakatba, kiválasztom a good knight (mert e mögött is egy kreatív reklámcsaoat van) 402-es tipusú dobozkát a hozzá passzoló porszívó csővel, valamint az ergonómiailag formázott maszkot és "könnyű álmot hozzon az éj". De itt még nincs vége. A céges doki engedélyét, valamint az összes lelet másolatát be kell nyújtani ismét csak most egy másik osztályra, ahol majd a dokumentáció alapján megítélik az ajánlott összeget. Na akkor mehetek a gyógyászati segédeszközök butique-jába , megrendelhetem a gépet és a maszkot, ha szerencsém van várhatok amíg megérkezik, kifizetem és amennyiben kevesebbe kerül a különbözetet 3 hónapon belül visszautalom a cégnek, mert ha nem, soha többé nem adnak nekem pénzt. Így állunk most. Már nem is emlékszem milyen lehet vízszintes pozitúrában aludni. De tényleg nem panaszkodom. A támogatott termékek listáján szerepelt még a műfogsor, csípő protézis, művégtagok és a paróka. Remélem ezekre egyhamar nem lesz szükségem.

Egy pillantás a hálószobába

Ilyenek leszünk mi is, csak nálunk fordított a helyzet.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2009. július 4. szombat.  |  2 komment |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr14263335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_74111 2009.07.05. 17:00:58

Még mindig nincs meg? Én már azt hittem, hogy azzal alszol! De nem is csodálkozom különben. Meg lesz az, csak próbálja meg az ember kivárni!

Ismeretlen_21153 2009.07.05. 19:05:50

Hátha nem a jézuska hozza!:)
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása