Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) korház (2) kórház (1) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Töki félálomban beszél. Elég gyakran. Van amikor partra száll, akad amikor szimplán csak összefüggéstelenül motyog, megint máskor szafarin van. Legalábbis ezek a leggyakoribb témák amelyekkel foglalkozni szokott az ébredés első szakaszában. Éppen ezért, amikor a mai ébresztő után azt mondta "Meghalt Michael Jackson" azt gondoltam még álmodik. Visszakérdeztem , de megint elmondta."Éjjel olvastam a neten, hogy megállt a szíve" ecsetelte kicsit később, a konyhában, kávét szürcsölgetve.

Én magam nem vagyok különösen nagy rajongója Jackonak, nem készültem adatokkal, hiszen vikipédia nélkül is tudja mindenki, hogy a Thriller 100 millió példányban fogyott, megdöntve ezzel minden létező rekordot. Szándékosan nem sorolok negatívumokat, azt kívánom, hogy halálában ne hurcolják meg, hogy ne derüljön ki túladagolta magát, hogy ne jelentkezzen a neverlandi szomszéd, hogy lövéseket hallott... Az a csöppnyi méltóság, ami megmaradt. Na azt ne vegyék el tőle...

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2009. június 26. péntek.  |  2 komment |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr274263326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gicca 2009.07.09. 01:36:46

elvették :(

Ismeretlen_21153 2009.07.09. 10:03:40

Tartottam tőle...
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása