Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Még aznap délelőtt érkezett egy kazánszakértő, korát tekintve valószínűleg ő lehett az aki közel negyven éve beszerelte a jelenlegit. 3-4 órán át matatott majd távozott. Látogatásának eredményeként újra párásodni kezdett az ablak a nappliban én pedig ismét forró fürdőt vehettem. Citrom utánpótlásért indultam, amikor is elkapott a kazán környékén sertepertélő Széppár néni és közölte, hogy a gyújtószerkezetet kellett kicserélni. Hála istennek az öregnek éppen volt egy ilyen darabja így 1500 helyett csak 500-ba került, van-e ellene kifogásom. Ha nem lettem volna  iszonyú beteg akkor is azonnal rávágtam volna, hogy örömmel kicsengetem a ránk eső 80 eurót. Aztán Széppár néni ezen felnuzdulva közölte, hogy elkészült az éves elszámolás és lényegesen csökkent a fogyasztásunk. Mondom tudom, és tudtam is, ezért nem fizettem be a 2000-ren felül követelt 900-ból csak 300-at. Fél óra múlva ott lobogtatta a félfamentes rajzlapot, amelyen ott állt fehéren-feketén, hogy pontosan 311,46 euró túlfizetésünk volt ebben az évben. Szóval 1-0 ide. 

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2008. december 15. hétfő.  |  1 komment |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr164263243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PF 2008.12.18. 11:04:24

Hajra PE, lesz az meg 6:3 is!!! A hosszu hallgatasodat ugy ertelmeztem, hogy megfagytal...
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása