Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

A közelgő amerikai elnökválasztás sokakat tart lázban, de hogy kicsiny nemzetünk agytrösztjei barack obama dzsemet készítettek, arra igazából nincs magyarázat. A mellékelt cikket a European Voice legfrissebb számában találtuk. Én már látom magam előtt, hogy a nyíregyházi nagymamalekvár és a Fortnum and Mason isteni jamjei mellett a spájzban helyet kap majd obama is.  A linkre kattintva olvasható a cik(k)i

 

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2008. augusztus 29. péntek.  |  3 komment |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr114263154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

andrás · www.mensa.hu 2008.09.03. 15:34:24

Innen hiányzik még egy gondolat, és te is hiányzol Mage blogjából. A fórumon új feladvány van a fejtörőknél. Obamáról azt gondolom, hogy nekünk teljesen mindegy, hogy ki az amerikai elnök, az az amerikaiak magánügye. Obama szimpatikusabbnak tűnik, mint az öreg, de én igazán Hillary Clintonnak szurkoltam, mert szerettem volna tudni, hogy milyen címet kap a férje "First lady" helyett. De úgy tűnik, hogy erre még várni kell... A barackot Obamának szerintem nagyon rossz vicc, és elég szánalams, ráadásul azt sem tudom, hogy Obama érti-e a célzást, és örül-e neki. Ennél már csak az volt durvább, amikor Anett Pötsch német műkorcsolyázónőnek megmondták valamelyik tévéműsorban, hogy mit jelent magyarul a vezetékneve.

Ismeretlen_4550 2008.09.03. 16:17:01

Nekem tetszik az ötlet, szeretem a jó humort. (Amennyiben annak szánták.)

NH 2008.09.03. 21:42:14

Ha poén, akkor is benne van a kockázata annak, hogy odaát nem értik a viccet. Kereskedelmi mennyiségű obama lekvárra biztosan nincs igény. Szerintem Tállya kicsiny közössége inkább a borra koncentráljon, mert abban viszont verhetetlenek. Ezt tapasztalatból tudom, Gyökereim vannak nekem ott...
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása