Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Bizonyára mással is megesett már, hogy egy unalmas délután a tv csatornái között kattogtatva, valami érdekes filmbe botlott. Kb nyolc éve láttam először és utoljára "A" filmet , és akkor sem teljes egészében. Talán az első 10 percről maradhattam le, de a film olyan mély nyomot hagyott bennem és annyira megérintett, hogy szinte azonnal újra meg szerettem volna nézni. Persze nem ismételték meg, és egyetlen videotékában sem találtam semmilyen formában. Eltelt néhány év, időnként eszembe jutott, de mindhiába kerstem. Két éve aztán, amikor J-vel a chaszid irókról beszélgettünk, mesélni kezdett egy holland filmről, amit évekkel korábban látott. Hamar kiderült, hogy ugyanarra a filmre gondolunk, majd közölte, hogy neki megvan videokazettán. Alig vártam, hogy a következő látogatása alkalmával elhozza, de kiderült, hogy időközben a szülei valamit rávettek, így volt nincs. Antwerpenben járva, minden alkalommal elsétáltam a forgatás helyszínén és a Jacob Jacobstraaton járva, mintha újra megelevenedett volna a film. Láttam a házat, ahol forgatták, majd később már csak a helyét. Beletörődtem, hogy nem látom többé a filmet és az emléke idővel megfakul, majd végül nem lesz egyetlen jelenet sem, amit felidézhetnék.

Ma délelőtt a friss reklámújságokat vettem éppen ki a postaládából, amikor megakadt a szemem a Casa (lakberendezési üzlet) új, üde színű, őszi kollekcióján és úgy éreztem vennem kell párat a zöld és homokszínű párnákból.  Kocsiba ültem és 10 perccel később már a bevásárló központ mozgólépcsőjén álltam. Az emeletre érve, nem tudom miért, de a lábaim a Mediamarkt felé vittek, azon belül is a súlyosan leértékelt dvd-vel megrakott rekeszhez. Átfutottam, majd amikor a végére értem, azt hittem káprázik a szemem. Ott hevert előttem a Left luggage utolsó két példánya. Azonnal magamhoz ragadtam és még a pénztárosnak is félve adtam oda, nehogy ne kapjam vissza. Végül párnákkal súlyosan megrakodva, táskámban a 2 dvd-vel, boldogan jöttem haza. Ja, gondolom egyértelmű, hogy kinek vettem a második példányt!

folyt.köv

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2008. augusztus 4. hétfő.  |  3 komment |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr834263140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_54425 2008.08.05. 11:31:30

ha most azt mondod, hogy flamand országban sikerült európai nyelvre szinkronizált (esetleg feliratozott)filmet találnod akkor most komolyan eldobom a hajam.... (a casa katalógus miatt meg csak szimplán irigykedem)

NH 2008.08.05. 14:44:04

Ez ugyan 'csak'angolul van, flamand felirattal, de egyébként nagyon sok magyarhangos és/vagy szinkronos filmet találtunk az elmúlt években:)

Ismeretlen_54425 2008.08.06. 16:00:20

magyar szinkronban soha nem reménykedtünk, de legalább a feliratban... mázlisták
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása