Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

A "metrórádió" ötlete szerintem egyedülálló és nagyon nagy ötlet. A  bárgyú tekintetű, félálomban lévő utasok bármelyike hallhat kedvére való számot, miközben tömegközlekedik. Így amikor ma reggel meghallottam, hogy a Bekkant megállóban R Kelly hiszi azt, hogy tud repülni, egészen felvillanyozódtam. Aztán felmerült a kérdés, hogy most illető lemezlovas, aki a reggeli válogatást készíti, vajon a tudatalattinkra kívánt -e hatni és arra ösztökélni, hogy a zsúfolt kocsik helyett válasszuk inkább a légi közlekedést, vagy csak egyszerűen ezt adta ki a gép. Mindenesetre jót röhögtem. Mikor a Schumanon földet értem már Abba szólt, úgyhogy egyre vidámabban lépkedtem a gyár felé, ahol mostanában szinte három műszakban robotolok a futószalag mellett. A nap fénypontja mégis az volt, amikor az egyik kolléganőm az alábbi kérdést szegezte nekem: Már korábban is meg akartam kérdezni, mindig olyan tiszta illatod van, ez dezodor, tusfürdő, vagy parfüm? Annyira váratlanul ért a kérdés, hogy azt sem tudtam mit mondjak, bár több lehetséges válasz is átfutott az agyamon:

- én nem a víz és csatornadíjon spórolok, így nálam a napi rutin része a fürdés.

- titkos recept alapján, speciálisan a részemre készített, klinikailag tesztelt, de forgalomba nem hozott illatkészítmény teszi ezt a hatást

- kiskoromban egyszer megittam egy flakon mezei virág illatú Silan koncentrátumot és azóta is ez párolog ki a bőrömön át

ehelyett csak annyit mondtam, hogy bizonyára az öblítő és dezodorom illatának keverékét érzi ilyen nagyon "tisztának", mert bizony az utolsó üveg My Givenchy-m a minap fogyott el, és mivel limited edition volt hetekbe telhet mire találok egy új kedvenc illatot.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2007. október 25. csütörtök.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr904263010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása