Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Indulásunk előtt, a szakértő team, a bennfentesek és minden jóakaróm, a németországi szakasztól óvott a leginkább. Feleslegesen. A germánok ugyanis meglehetősen jól vezetnek. Fel voltam rá készülve, hogy a kb 700 km-es szakaszt a szélső sávban, max.90km/h-val, egész testünkben remegve, 4 nap alatt tesszük majd meg. Nem így lett. Az első fél órában ismerkedtem a stílussal, majd egyre bátrabb lettem. Első etapban egészen Kölnig jutottunk, ahonnan azonnal hazaszóltam anyáméknak, hogy a szakasz teljesítése után még mindig épségben vagyunk. Mindenbe nagy lendülettel és hatalmas lelkesedéssel szoktam belevágni, pont ezért hagyom idő előtt félbe ezeket a dolgokat. Ez most nem az a helyzet volt amiben ilyesmit megengedhettem volna magamnak, de amikor a GPS már másodszor mondta azt, hogy "tarts jobbra, majd menj tovább 238km-et", akkor  bizony rövid gondolkodás után, az első pihenőhelyen kiálltam a sorból. Ekkor már negyedszer hangzott el Pély Barna szájából, hogy "koktél jéghideg, szívószál ide"- ugyanis a 200x-esjuventus mix volt az egyetlen cd, ami többször is lemehetett anélkül, hogy sírva könyörögtem volna Tökinek a lekeverésért. Minden pihenőnél lenyomtuk a kis rutint mely állt a kutyák itatásából, mindenki megpisiltetéséből és 1 max 4 cigaretta elpöfékeléséből. Nürnberg előtt aztán komoly dugóba keveredtünk és 3 órán át ültünk a mozdulatlanul álló kocsiban, aminek belső hőmérséklete elérte a 43 fokot. Ekkor hoztuk meg azt az átmeneti intézkedést, amely lehetővé teszi a kocsiban való dohányzást. A fennakadásnak köszönhetően csak fél 4-re értünk a szállásra, ahol némi várakozás után Frau Leindl átadta a kulcsokat és némi jutalomfalatot a kutyáknak. Én egy kiadós hideg zuhany után ágynak estem és este 8-ig meg sem mozdultam.

folyt.köv.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2007. augusztus 11. szombat.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr254262974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása