Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

A cellatársam az utolsókat rúgja és ez a munkakedvén meglátszik. Mit neki, hiszen már csak 5 napig van itt. Én ma mindenesetre útjára indítottam egy búcsúkártyát, mellé tűztem egy borítékot és majd meglátjuk mennyi jön össze. Előzetesen körbejártam a témát és azt derítettem ki, hogy valamilyen ékszert szeretne.  Délután a  boríték tartalmát látva az már biztos volt, hogy nem az antwerpeni pelikaan straaton veszem meg neki a búcsúajit. Sőt imádkozhatok, hogy ne nekem kelljen majd gyöngyöt fűznöm. Azért az az 50 centes kicsit elgondolkodtatott. Akkor inkább ne tett volna bele semmit se. Hiába no, sok a flamand az osztályon. Én meg genya vagyok és prejudikálok...

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2007. június 25. hétfő.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr234262935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása