Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

kivan! Két hét szenvedés, 1 doboz üveggolyó méretű köptető és 2 pipányi asztma spray elfogyasztása után, újra minimum két testnyílásomon kapok levegőt, ami nagyban hozzájárul a túléléshez. A sors, vagy inkább a belga csapás (adminisztráció) még mindig esküdt ellenségünk, ugyanis 2 napja kiderült, hogy november óta biztosítás nélkül hajszolom Shreket. Persze erre sem úgy jöttem rá, hogy Toyota Assurance tudatta velem, hanem én hívtam őket, hogy esedékes az újabb féléves összeg befizetése,de nem kaptam csekket. Madame Kaba erre közölte velem a szomorú tényt, hogy nem is fogok kapni semmit, mert október végén megszüntették a biztosítást. Gondolatban persze azonnal lefejeltem, gyakorlatban viszont megkértem, hogy nézzen utána mi történt és milyen módon tudnánk megújítani a szerződést. Pillanatok alatt fény derült a hibára, ugyanis hiába jeleztem nekik a címváltozást tavaly augusztusban, ők azóta is a régi címre küldték a leveleket. Mondjuk négy telefonszám volt még feltüntetve a címünk mellett, de eszükbe sem jutott felhívni minket. Azt mondta bizonyítsam be, hogy jeleztem a címváltozást. "Meg a Pitagorasz tételt bazze, bizonyítsd be te, hogy nem szóltam. Érdekes módon a szalon, amivel egy helyen vagytok, tudja, hogy hová küldje az aktuális katalógust"

3 körös telefonbeszélgetésünk alatt egyeztetett a főnökével, aki végül oltári ötlettel rukkolt elő. Vigyem ki a telephelyükre, a biztosítással nem rendelkező kocsit, hogy megnézhessék van-e valami baja, majd amikor ez megtörtént elképzelhető, hogy megkötik velem a biztosítást újra, de csak azzal a feltétellel, hogy évente egy összegben fizetem be díjat, ami 1000 euró. "Hát a faszom nem kéne"? Megmondtam, hogy a géppel egy centit nem megyek odébb, amíg nincs rajta érvényes biztosítás. Arra is megkértem az ügyintézőn keresztül a főnököt, hogy szíveskedjen feldugni magának az ajánlatát és várja a panaszlevelemet, amit majd a főnökei főnökének fogok eljuttatni. Végezetül arra is megesküdtem, hogy bár bizalmam van a márkához, a biztosítójukat senkinek ajánlani nem fogom és a méltánytalan, hanyag ügyfélkezelésükről minden lehetséges fórumon felszólalok.

12-re pedig időpontot kértem a bankomnál, akik előzetes ismertetés után közölték, hogy minden további nélkül megkötik a biztosítást a kocsira. Akkor most ki a hülye?

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2007. március 2. péntek.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr614262848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása