Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Itt az ideje, hogy megosszam a nagyérdeművel a legfrissebb híreket. Igen, éjjel, méghozzá másodikán éjjel. Ha lesz 250km/h-s hátszelünk, mint a kollégámnak volt a hétvégén, akkor kicsit hamarabb, ha szembe fú, akkor némi késéssel, de reményeim szerint jövő pénteken 23:30 és 0:30 között belépek a magyar légtérbe. 10 napot szándékozom szeretteim körében tölteni, és biztos vagyok benne, hogy ez alkalommal kevesebben fognak megsértődni mint nyáron, mert mindenkire lesz egy kis időm. Jellemző , hogy még erre a szabadságra sem indultam el, de kolléganővel már a nyári egy hónapot egyeztetem.

Más. Ma volt a francia vizsgám és azt hiszem sikerült. Érdekes belegondolni, hogy mi lett volna, ha készülök is rá. Mindegy, már korábban elhatároztam, hogy újrajárom a szintet, így nagy magabiztossággal, 15 perccel a rendelkezésre álló idő előtt, elsőként adtam be a dolgozatomat Nathalienak és elsuttogtam a szándékaimat. Pár perccel később az épület előtt klubot alakítottunk azzal a másik 3 sorstársammal együtt, akik hasonló döntésre jutottak, a vizsga eredményétől függetlenül.

Ma hivatalosan is végigvezetett a gyár gomblyukazó részlegén a vezér asszisztense. Rovott múltam majdnem minden alkalommal szóba került. A tény, hogy 1,5 évet húztam le a rendfőnöknő mellett elismerő pillantásokat váltott ki újdonsült kollégáimból és közben ilyen mondatok röpködtek, hogy "good school", oh my god", "did you say one and a half year?" Hihetetlen, hogy nincs ember az intézményben, aki pozitívan tudna nyilatkozni a nőről, ha a neve valamilyen formában felmerül. Biztos vagyok benne, hogy a többi "áldozattal" együtt minden különösebb nehézség nélkül meg tudnánk tölteni egy ideg gondozó váróját.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2007. január 24. szerda.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr44262830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása