Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Kedvet kaptam Stroke oldalán ( még jó, hogy nem stroke-ot kedv oldalán) és elvagináltam a myheritage oldalára, hogy egyszer s mindenkorra megbizonyosodjam arról, hogy tényleg olyan -e vagyok mint Liv Ulmann. Két képet választottam ki, persze mindkettőn én vagyok és még csak nem is másként, mégis meglepő eredmény született. Az első, általam jobbnak tartott fotó analizálása után kiderült, hogy 59% -os hasonlóság fedezhető fel köztem és Jim Thorpe olimpiai aranyérmes öttusázó (később sikeres baseballjátékos) között, aki nemcsak hogy pasi, de már jó ideje halott is.

Az eredmény szerint arcberendezésem  50% feletti hasonlóságot mutat még Margaret Rutherforddal ( az igazi Miss Marple), Ulrika Johnsonnal és nagy meglepetésemre Donald Trumppal is.  Nem meglepő, hogy kicsit bizonytalanul klikkeltem újra immár a másik fotóval. Isten ments, hogy a program hitelességét megkérdőjelezzem, de láss csodát, a második kép szerint 71% -ban hasonlítok Denise Richardsra. Szerintem Liv Ulmann nem szerepelt az adatbázisukban mint celebrity.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2006. december 31. vasárnap.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr834262813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása