Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Régen, amikor ezt a feliratot láttam házakon, mindig felmerült a kérdés, hogy ezt vajon szakértői bizottság adományozza, vagy a tulaj simán megveheti a boltban, mint a "Vigyázz, a kutya harap" táblát". A kérdést kb 20 évre eltemettem, de tegnap újra felmerült, hogy ha létezne ilyen bizottság, akkor joggal nominálhatnék. Vasárnap ugyanis olyasmi történt, ami még soha. Fél 7-kor kidobott az ágy. Először azt gondoltam, hogy ez nem lehetséges és minden erőmmel azon voltam, hogy visszaaludjak, de 20 perc próbálkozás után feladtam.

Szomszédokra és családom többi tagjára való tekintet nélkül 7óra 12 perckor üzembe helyeztem Inezt, miután jelentős adag sötét színű szennyest tömtem bele. Épphogy 5-öt fordult a nyomorult dob, amikor Töki -aki még ágyúdörgésre sem ébredne fel- megjelent a hálószoba ajtóban és megkérdezte, hogy úgy egyébként észnél vagyok-e? Értettem a célzást, és kikapcsoltam a gépet, majd egészen 8-ig nem is indítottam újra. Rettenetesen elszántnak éreztem magam, mint amikor az ember valami oltári nagy dobásra készül és nagyon magabiztos. Melegítőbe bújtam, felkaptam a bakancsom és kezembe vettem a gereblyét, melyet előző nap vásároltunk néhány karácsonyi dísszel és a növényi hulladék tárolására alkalmas, zöld szemeteszsákkal együtt a Bricoban. Emlékszünk még a kertnek csúfolt 40x8-as körszeletre, amelyen 3 óriási nyír tündököl. Úgy gondoltam, hogy a falevelek összehúzása és zsákba töltése nem vehet igénybe többet mint 1,5 óra. Csak 3 óra elteltével éreztem azt, hogy újra kéne gondolnom a kertrendezési koncepciót, de akkor már visszafordíthatatlan volt a folyamat.  A rutinosoknak biztos nem kell mondanom, de a levélszedésben az a szar, hogy nem lehet két ütemben csinálni. Vagy egyhuzamban kisöpröd a kertet, vagy másnapra szétfújja a kupacokat a szél. 12 körül jártunk , amikor a hatodik zsák megtöltése után végre felébredt Töki, a felmentő sereg. Már csak a garázs előtti kis terület várt feltárásra, de úgy éreztem hogy, ha még egyet kell mozdítanom a gereblyén hát meghalok. Hiába, nem vagyok hozzászokva. Mint ahogyan ahhoz sem , hogy válltól lefelé béna legyek. Fél tubus richtofitnek köszönhetően ma reggel már újra tudtam mozgatni a karom, de ez persze egyáltalán nem jelenti azt, hogy már nem fáj.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2006. december 11. hétfő.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr114262807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása