Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Szombaton végre kertészkedésre alkalmas időjárás volt.  Rajtam kívül még sokan döntöttek úgy a lakónegyedben, hogy levágják az égig érő füvet és délután 2 körül szinte egyszerre bőgtek fel a motorok. Én röpke 4 óra alatt végeztem a házat övező kerttel. Közben Széppár bácsi folyamatosan rajtam tartotta a szemét. Hol az egyik erkélyen öntözött, hol a másikon barkácsolt és közben leintegetett, hogy rendben vagyok-e. Miután végeztem, gondosan letisztítottam a masinát kívül belül, még a késéről is eltávolítottam a bedarált giliszta és csigamaradványokat, majd ugyanebből a lendületből kitakarítottam a lakást. Már rettenetesen várom, hogy megérkezzen az új kanapé, amit akkor vettünk amikor függönyért indultunk a kirakós áruházba. Szép darab, bőr és szeptember 26-án szállítják.

Más. Romano doktor egy kedves, 50 körüli pasi. Gyönyörű helyen lakik, ami persze baromi messze van tőlünk, pont a város másik végében. Mindegy, nem késtem 8.30- kor a váróban toporzékoltam. Pár perccel később már a gondjaimról faggatott. Vérvizsgálattal kezdünk. Kb 40 dolgot keretezett be a laboratóriumnak szóló "ajánlásban". Én mindenesetre megkezdtem életem n+ 1. fogyókúráját, amelyről soha többé nem írok itt. Legyen annyi elég, hogy a sok diabetikus cucc között a Weightwatchers sonka annyra light, hogy nem lehet kivenni a dobozból sem.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2006. augusztus 29. kedd.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr424262749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása